Cabyon Geplaatst: 13 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2009 (bewerkt) Visser, awesome! Heer-lijk poëtisch, KUTGW! 1000 druppels1000 bomen1000 druppels zijn de regen1000 bomen is een bosis het waar.maar de bomen staan langs de wegnaar mijdusachter welke boom sta jij?~ Bewerkt: 13 november 2009 door Cabyon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 16 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 november 2009 Liefde is met elkaar opschieten zoals je met geen ander kan. Liefde is dingen doen met de lol die niemand verwacht. Liefde is een eerlijke meid met een eerlijke man, hand in hand, niemand aan de macht, vol passie en kracht. Liefde is slechte tijden achterwege laten, Liefde is goede tijden altijd blijven herinneren, Liefde is geluk waar beide mee baten, Echte liefde hoef je nooit te minderen. Liefde is genot, Liefde is samenzijn, Geen groot complot, er is geen groot hart voor nodig, maar je komt niet ver met een klein. Eveb gauw uit de losse pols, vind hem zelf minder. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2009 (bewerkt) De liefde Liefde is blind,Ik kan niets meer zien.Ik vraag me af,Waar ik dit aan verdien.Als ik jou zie,Verdwaal ik in je ogen.Ik dwaal erin rond,Dat is niet gelogen.Ik viel voor jou,Jij viel voor mij.Onze benen gebroken,Het ziekenhuis niet blij.Mijn hele oog is nu blauw,Ik heb een blauwtje gelopen.Waarschijnlijk was die val,Omdat ik teveel had gezopen.Maar dat is ook niet zo vreemd,De liefde gaat door de mond.Het bier kreeg ik gratis,Dus ik zoop in het rond. Bewerkt: 16 november 2009 door Bierbuikje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 16 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 november 2009 Meid, je moet beseffen dat ik er altijd voor je zal zijn,hoeveel ik er ook onder lijd,het doet me soms wel pijn,maar ik wil ervoor blijven knokken,altijd voor je gaan,altijd blijven gokken,of ik ooit met je hand in hand kan staan.Ik kijk in je blauwe ogen,en ik verdrink,het lijkt misschien gelogen,omdat 't zo raar klinkt,maar 't is echt waar,ik versteen, als ik je zie,je raakt een bepaalde snaar,'t is gewoon pure magie.Als ik je gezicht bekijk,word ik een andere wereld in getrokken,eentje zonder gezeik,eentje waar ik mezelf niet uit weg wil lokken.Ik kijk naar je lach,ik geniet,in nog geen seconde bedacht,hoeveel er wel niet door mij heen schiet.Ik hoor je stem,ik kan er niet tegen,je bent wie je bent,en voor mij ben jij een zegen.Ik kan je gewoon niet verlaten,Ik kan je gewoon niet uit mijn hoofd zetten,je zult me langzaamaan haten,maar ik blijf altijd op je letten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 21 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 november 2009 Tijden van komen Tijden van gaan,Tijden van dromen,Tijden van overal voor open staan.Ik vraag me af,wat was mijn gemaakte fout,ben jij zo laf,of laat jouw gedachte mij te weinig koud?Ik denk na,over hoe het zou zijn,als ik samen met jou samen zou staan,jouw hart is vast wel groter dan "klein". Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 24 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 november 2009 Iedere keer weer weet je me opnieuw te raken.Telkens een beetje meer,en ik kan er niks van maken.Ik denk veel,maar ik denk fout,een brok in mijn keel,is wat ik eraan overhoud.Hoe kun je me zo misleiden,en dat steeds weer.Ik kan je niet vermijden,in ieder geval niet meer dan één keer.Val toch kapot,val toch dood,jullie doen zo rot,kap met dit gekloot.Ik word hier gek,ik word hier kwaad,hou maar jullie bek,jullie weten dat ik jullie haat.Ik kan 't niet meer aan,ik kan er niet meer tegen,keer op keer laten jullie me staan,voor mijn hulp heb ik nooit wat teruggekregen Dat laatste gaat over iemand anders dan 't eerste.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2009 (bewerkt) -- Bewerkt: 17 augustus 2011 door MegaPilot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fiegel5 Geplaatst: 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2009 Ik ben trouwens blij om te zien dat het nu wel kan op GTAForum, zoals jullie hebben gelezen in het andere topic werd het vroeger niet echt gewaardeerd. Maar ik ben blij om te lezen dat er nu wel fanatieke mensen zijn. Laatst had ik een project op school, en het gedicht waar ik het vorige gedichtentopic mee begonnen ben. Heb ik een beetje verkracht, zodat het wat meer bij dat project paste. Het ging hier over vertrouwen.. Als je me aankijkt En je zwijgt Je zwijgt omdat ik je iets vertellen wil Maar ik kom er niet uit Je pakt mijn hand En knijpt er zacht in Je geeft me een knipoog En je wrijft over mijn hand Je fluistert me toe dat alles goed komt Als ik je aankijk en jij kijkt terug En we nemen samen de tijd Een oplossing zou komen Maar het belangrijkste dat ik dan weet Is dat ik bij jou goed zit... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 29 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 november 2009 Applause! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 29 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2009 (bewerkt) -- Bewerkt: 17 augustus 2011 door MegaPilot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 30 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 november 2009 (bewerkt) Ik lach me dood hier :$ Hij is gewoon de shit, hij is gewoon de bom,niet degene die overal mee zit,maar zeker ook niet lomp.Hij is misschien wat raar,Hij is misschien wat maf,de rapen zijn nu gaar,blijf met je poten van 'm af.Laat 'm lopen,laat 'm niet gaan,hij is de humor waar we op hopen,anders kunnen we hier nog wel twee jaar staan. Welcome back mate edit: klinkt maybe cru, maar eigenlijk zijn dit soort dingen dus niet de bedoeling. Eigenlijk hoort dit topic gewoon serieus te blijven :$ Bewerkt: 30 november 2009 door Wienish Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 30 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 november 2009 Samen delen wij het leven, Samen zijn we sterk.Schat, deze liefde is niet overdreven,Deze liefde zal nooit worden opgeheven.Liggend langs het water,Of winkelend in de stad.Ik blijf van je houden,De liefde voor jou zal mij niet weerhouden…Overdag is er geen bewolking,In de nacht zie ik alleen het licht.Schat, wat bij jij toch een lekker ding.Als jij er niet was, zag ik niet alleen het licht,Maar ook de sterretjes.Ik voel een tinteling in mijn lichaam,Het voelt warm aan.Koud is uit mijn bestaan gegaan.Deze warmte is niet zomaar iets, het is een geschenk van joouuu! C&C? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 2 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 december 2009 (bewerkt) Ik voel een grote leegte in mijn hoofddie alleen kan worden opgevuld door jou.Ik voeleen eindeloze pijn in mijn hart,die alleen kan wordengenezen door jou.Ik voeleen hoop verdriet in mijn gedachten,die alleen kan wordenveroorzaakt door jou. Bewerkt: 2 december 2009 door Wienish Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 3 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2009 Ik kwam niet goed uit mijn woordkeuze De wereld verkleurd, Mijn leven wordt roodAl deze kleuren en al deze liefde,…Zijn speciaal die elementenWaardoor ik jou aan-stootJij bent mijn lotJij bent mijn levenAlleen met jou kan ik overlevenAlleen jij bent mijn genotJe bruine lange haar glinstert in het zonlichtJe schoonheid laat mij wel verplichtIk wil altijd bij je blijvenOm de liefde met jou te bedrijven Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 3 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 december 2009 Nice one, hoewel ik dat laatste er niet 100% bij vind passen.. Even een ouwe van mij, die dateert uit 7 juli dit jaar nog (maar dan lichtelijk aangepast). Wat heb ik verkeerd gedaan, Wat deed ik fout?Waarom laat je je kans voorbij gaan,wat is de reden dat je niet van mij houdt?Waarom gaat 't allemaal zo kut,waarom doe je zo dom?Ben jij echt zo'n trut,of ben ik gewoon te stom?Waarom neem ik het nog voor je op?Waarom krijg ik je niet uit mijn kop?Waarom zorg je ervoor dat mijn hart sneller klopt?Waarom wil je al dik een jaar dat ik stop?Stoppen met aan je te denken,stoppen met om je te geven,stoppen met je ervan te verdenken,dat je mij niet zorgeloos verder wilt laten leven.Stoppen met hopen,stoppen met vergeven,stoppen met niet achter de feiten aan te lopen,stoppen met samen met jou te willen leven.Het is niet makkelijk,jou te vergeten.Het is zelfs belachelijk,om te weten,hoeveel ik van je hou. C&C? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.