Davedavy Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 Ik heb een vraag , omdat er voor gta sa weinig mooie , en goed NL eenheden zijn vraag ik of iemand deze kan converteren: http://www.gtaforum.nl/index.php?autocom=d...mp;showfile=948 Alvast bedankt (het liefst de personen) maar als het kan allemaal. Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 (bewerkt) Hmm, je hebt vast al gekeken, maar ik wil het toch melden. Er staan op deze site al enkele dit soort mods. Ik heb een nederlandse ambulance, een politieauto en ambulance personeel gevonden. Ik heb de links voor je opgezocht: Nederlandse ambulance: >KLIK< Politieauto: >KLIK< Ambulance Personeel: >KLIK< Hopelijk heb je hier wat aan. Bewerkt: 3 oktober 2009 door WaRioRZ Reageren
.Timothy Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 Je vorige topic had ik verplaatst naar het goede forum: klik Edit: Heropend en verplaatst, aangezien het andere bericht zo goed als verwijderd is. Via PB duidelijk gemaakt dat één topic over hetzelfde onderwerp voldoende is. Reageren
Davedavy Geplaatst: 4 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 Hmm, je hebt vast al gekeken, maar ik wil het toch melden. Er staan op deze site al enkele dit soort mods. Ik heb een nederlandse ambulance, een politieauto en ambulance personeel gevonden. Ik heb de links voor je opgezocht:Nederlandse ambulance: >KLIK< Politieauto: >KLIK< Ambulance Personeel: >KLIK< Hopelijk heb je hier wat aan. Hier heb ik niks aan sory (die had ik al ) maar het gaat mij om dit ik wil ZO graag de M.E (Nl swat) Het personeel en de bussen zou ik graag willen! Maar die zijn onvind baar behalve in die iv mod dus zoeki iemand die de M.E uit die mod kan converteren naar SA .Davy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.