jordib12 Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 (bewerkt) FIFA 10 TOERNOOI VOOR PS3! beste sportvrienden, forum leden ik zou graag een toernooi beginnen voor FIFA 10! console ps3, ik weet natuurlijk dat nog niet veel mensen fifa 10 hebben daarom dat het aanbod een tijd geld! UITLEG het gaat als volgt: we beginnen met het aantal deelnemers in poules, 4 per poules(na gelang deelnemers) vb, 4 ploegen in 3 poulen er spelen altijd 2 ploegen van de poules tegen elkaar op het zelfde moment, iedereen speelt op het ongeveer hetzelfde moment hun match, en geven dat dan door via de chat= de uitslag(waarin je verplicht moet deelnemenen) ik schrijf die uitslag dan op, en uiteindelijk op het forum! dat is dag 1 dag 2: knock-out: de deelnemers die nog overblijven spelen voor knock-out, we zien dat wel nagelang de deelnemers) een schema volgt ook nog. DATUM wordt later beslist, wanneer we met genoeg deelnemers zijn! inschrijving lijkt je het wel wat? schrijf je dan nu in! vul hier je lijstje in: ja, ik doe mee met het fifa toernooi headset? ja/nee voorkeur tijd? psn naam: algemene info een schikking van de poules en de knockout schema komt later! prijzen er is natuurlijk ook een prijs te winnen, een mooie signature of trofee en de eer natuurlijk ook! er worden 3 mensen beloont de 1ste krijgt een mooie FIFA signatuur de 2de en 3de een award succes en veel ^plezier mvg jordib12 Bewerkt: 4 oktober 2009 door jordib12
jordib12 Geplaatst: 4 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 "reserved" voor poules en rangschikking
Recommended Posts