Jump to content

D3 project voor school

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

he ik ben bezig samen met wat vrienden met een project over water problemen in een bepaalde wijk en/of strandje aan het water. ik heb samen met een vriend het strandje genomen. ik ben bezig met een 3d model.

leuk he, of niet! (sorry voor de spel fout het is niet d3 maar 3d :7 en versie 1.1 komt zo snel mogelijk)

Bewerkt: door onbekendeIV
Geplaatst:

Ik zie een hoop onnodige rommel op 0:14. (wat moet dat ding überhaupt voorstellen?) Als je die weg zou halen ziet het er al een stuk beter uit. Voor de rest is het gewoon een erg simpel model dus weinig aan op te merken.

Geplaatst: (bewerkt)
Ik zie een hoop onnodige rommel op 0:14. (wat moet dat ding überhaupt voorstellen?) Als je die weg zou halen ziet het er al een stuk beter uit. Voor de rest is het gewoon een erg simpel model dus weinig aan op te merken.

daar moet een brug komen alleen die is niet zo moeilijk (had ik beter voor het filmpje weg kunnen halen!)

Trouwens ik zit pas in 2havo

Bewerkt: door onbekendeIV
Geplaatst:

Ik zie héél veel overbodige poly's en een paar screens had ookwel goed gedaan ipv 80 keer rond je model heen draaien.

Geplaatst:

Ik zie niet echt wat het is, het is gewoon wat water met een strandje en een klein beetje gras. Ik vind het eigenlijk te simpel. Nee, ik vind het niet mooi. Wat wil je hiermee eigenlijk bereiken?

Geplaatst:
Ik zie niet echt wat het is, het is gewoon wat water met een strandje en een klein beetje gras. Ik vind het eigenlijk te simpel. Nee, ik vind het niet mooi. Wat wil je hiermee eigenlijk bereiken?

luister, onze opdracht is om een aantal voorzieningen voor de bewoners bij dit strandje te doen tot nu toe is het strandje klaar maar de voorzieningen niet, die bouwen zich op in v1.2 enz.

Geplaatst:

Je kan pas beginnen opbouwen als je ondergrond goed is, en dat is ie niet als je het mij vraagt. Ik bedoel dit niet onbeschoft ofzo, ik wil je alleen maar helpen. Je tekent teveel oppervlakken door middel van de draw tool. Werk met de push/pull tool, dat gaat al betere resultaten opleveren. Nu heb je een heleboel polies, waardoor het er erg rommelig uitziet. het gele gedeelte (oftewel strand) van jou zou eigenlijk maar uit 6 delen mogen bestaan: de twee zijkanten, de onderkant, de achterkant en de twee bovenvlakken. Bij jou bestaat het uit een stuk of 30 vlakken, dat is teveel voor zoiets simpel.

Overall ziet het er goed uit, maar als je het verder wil opbouwen raad ik je aan om de ondergrond eerst beter af te werken. :)

Veel succes ermee!

Geplaatst:
Je kan pas beginnen opbouwen als je ondergrond goed is, en dat is ie niet als je het mij vraagt. Ik bedoel dit niet onbeschoft ofzo, ik wil je alleen maar helpen. Je tekent teveel oppervlakken door middel van de draw tool. Werk met de push/pull tool, dat gaat al betere resultaten opleveren. Nu heb je een heleboel polies, waardoor het er erg rommelig uitziet. het gele gedeelte (oftewel strand) van jou zou eigenlijk maar uit 6 delen mogen bestaan: de twee zijkanten, de onderkant, de achterkant en de twee bovenvlakken. Bij jou bestaat het uit een stuk of 30 vlakken, dat is teveel voor zoiets simpel.

Overall ziet het er goed uit, maar als je het verder wil opbouwen raad ik je aan om de ondergrond eerst beter af te werken. :)

Veel succes ermee!

bedankt senne, ik ga zo snel mogelijk die overbodige polys verwijderen enz.

• 3 weken later...
Geplaatst:

ben je een eersteklasser ofzo als je zoiets voor school maakt? Dit kan iedereen met 'google sketchup'... Zulke dingen (en dan beter) deed ik zelf al op de basisschool...

Geplaatst:

Leuk bedacht! maar als ik jou was zou ik eerst verder beginnen I.P.V al te laten zien want dat kost ook weer werk en die tijd had je beter kunnen instoppen in dat model xD :sigaar:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...