P.ZAAL Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 Wat moet ik doen ik heb gta4 al een tijdje niet gespeeld en nu wil ik em weer spelen krijg ik dit in me beeld na 2 minuten spelen. en daarna valt het spel uit , Eerder kon ik hem uren spelen zonder problemen en nu in ene gaat die raar doen en heb ook niks aan de instellingen verandert in gta. Ati Radeon hd 4870 x2 2 gig 4 gig ddr3 werkgeheugen intel processor dual core e 8400 3 ghz 3 ghz p5q deluxe moederbord windows vista ultimate 32 bit waar kan het aan liggen ? Tnx Reageren
Dakendak Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 Misschien aan je pc , maar dat betwijfel ik . Heb je andere games geinstalleerd ? Modifications ? Post anders je ... processor enzo met Flitskikker Infotool . Probeer de instelling eens heel laag te zetten , en dan alsmaar hoger . Reageren
P.ZAAL Geplaatst: 3 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 Bij mij staat gta4 instellingen graphicks in het groen heb zelfs nog over kijk maar Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 Temperaturen van je videokaart? Denk dat er daar wat mis is. Reageren
P.ZAAL Geplaatst: 3 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 Waar kan ik dat zo snel vinden ? Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 Temperaturen van je videokaart?Denk dat er daar wat mis is. Ik zie hier en daar toch wel wat instelligen die hoog staan... Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 Temperaturen van je videokaart?Denk dat er daar wat mis is. Ik zie hier en daar toch wel wat instelligen die hoog staan... HD4870X2 moet dat kunnen draaien, wat wel kan is dat daardoor de temperaturen de pan uit stijgen, en dat de kaart oververhit raakt. Je kan met programma's zoals Everest je temperatuur meter, maar ook met Catalyst Control Center, dat als het goed is op je pc geinstalleerd staat. Reageren
P.ZAAL Geplaatst: 3 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 Wat ik ook niet snap is dat ik maar 1024 mb video geheugen mag gebruiken van de 2 gig Foutje met moederbord is een p5q se plus Reageren
wesley123 Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 gebruik een tool als SIW of Everest voor de temperaturen, bij SIW ga je naar 'Sensors' om de temperaturen te kunnen bekijken. Verder hoort het gewoon dat je maar 1GB kunt gebruiken, je draait crossfire en dat telt niet de andere gb samen, sterker nog, die heeft hetzelfde in het geheugen zitten als de ene kaart. Reageren
.Senne Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 Kijk eens met >>SpeedFan<< hoe warm je kaart wordt tijdens het gamen en post het hier. Ofwel wordt je kaart te warm, ofwel is ie stuk. Reageren
P.ZAAL Geplaatst: 3 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 Hoe werkt het speedfan kan ik dan meteen de tempratuur zien ? ik heb em gedownload geinstaleert en nu ??? Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 Hoe werkt het speedfan kan ik dan meteen de tempratuur zien ?ik heb em gedownload geinstaleert en nu ??? Het programma starten? :\ Reageren
P.ZAAL Geplaatst: 3 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 ja en daarna ?? ik zie allemaal vinkjes en zo en geen tempratuen enzo / Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 Mag ik je even eraan herinneren dat je niet 2 keer achterelkaar mag posten? Gebruik in het vervolg de Bewerk-knop... Maar ik laat dit aan de crew van het forum over... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.