TaartJJ~! Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 Mag ik je even eraan herinneren dat je niet 2 keer achterelkaar mag posten? Gebruik in het vervolg de Bewerk-knop... Maar ik laat dit aan de crew van het forum over... Post zoals deze zijn ook niet geliefd @P_zaal, het word duidelijk niet goed weergegeven, als je je Vista draait ga dan even naar start en dan in de zoekbalk -> Catalyst en open Catalyst Control Center. Kijk even of je daar temperaturen vind. Reageren
P.ZAAL Geplaatst: 3 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 Ik kan niks vinden in ieder geval nog bedankt ik heb nog garantie op de kaart mocht die stuk zijn. Ik laat er binnekort wel iemand anders naar kijken die er meer verstand van heb dan ik Reageren
wesley123 Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 download gewoon ff SIW http://www.gtopala.com/siw-download.html open het en ga naar 'sensors' plaats dan hier wat dar staat. Reageren
P.ZAAL Geplaatst: 3 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 (bewerkt) Ik ging net met me muis over een blauw dingtje na een tijdje internetten dacht bij mezelf ???? was dat en moet je nu eens zien xD Ik neem aan dat HDO de videokaart is ?? Bewerkt: 3 oktober 2009 door P.ZAAL Reageren
wesley123 Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 helaas staat daar hetzelfde als wat er in je speedfan screen stond, dus schieten wij er nog niks mee op Reageren
P.ZAAL Geplaatst: 3 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 (bewerkt) Nee helaas kijk na de fout Denk dat de video kaart naar de knoppe is Bewerkt: 3 oktober 2009 door P.ZAAL Reageren
wesley123 Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 wow, gta4 crasht, dan is je videokaart zeker kapot [/sarcasme] download gewoon ff SIWhttp://www.gtopala.com/siw-download.html open het en ga naar 'sensors' plaats dan hier wat dar staat. al geprobeert? Reageren
P.ZAAL Geplaatst: 4 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 (bewerkt) wow, gta4 crasht, dan is je videokaart zeker kapot [/sarcasme]download gewoon ff SIWhttp://www.gtopala.com/siw-download.html open het en ga naar 'sensors' plaats dan hier wat dar staat. al geprobeert? Bedankt ik heb nu gewoon geinternet lijkt me niet egt normaal 61celcius Bewerkt: 4 oktober 2009 door P.ZAAL Reageren
wesley123 Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 (bewerkt) en die temperaturewn zijn onder idle? Dat komt wss omdat die kaart onder de andere zit en dus veel minder word gekoelt. Speel gta4 ff voor een paar minuutjes en laat dit draaien, maak dan nogmaals een pic ervan. Bewerkt: 4 oktober 2009 door wesley123 Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 61 idle moet te doen zijn, waar het om gaat is de temperatuur naar een paar minuten GTA IV. Reageren
Sprunk Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 Draai eens een paar minuten FurMark, en post dan een screen van het scherm. Je kan hem gewoon op stability test zetten en dan op 800x600 ofzo. Reageren
P.ZAAL Geplaatst: 5 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2009 Gisteren werd me videokaart 87 celcius en net kwam er een lichte brandlucht uit me pc terwijl ik em alleen maar opstarte zit nu op me andere pc in me slaapkamer conclusie stuk, In ieder geval bedankt voor alle reacties en hulp Groeten p.zaal tot gta (ps wees niet getreurd ik heb nog 3 maanden garantie op de kaart) Reageren
wesley123 Geplaatst: 5 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2009 logica? je videokaart word 87 graden en je ruikt een brandlucht? Dat is, als je een normale voeding hebt vrijwel onmogelijk aangezien deze tegen overspanning en overvewrhitting zijn beschermd. Reageren
kvbmaster Geplaatst: 5 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2009 (bewerkt) 87 graden is niet echt warm voor die 4870 x2 ik heb zelf een 4850 en als ik die niet schoonmaak word die zo rond de 100 graden Bewerkt: 5 oktober 2009 door kvbmaster Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.