Sublime Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 Hela, ik heb een vraagje. ik moet een gratis snelle MySQL database bij een free webhosting hebben. ik heb er nu 1tje van byethost of zoiets maar die is echt *** sloom. Weet iemand een goede gratis mysql service (evt. met webhosting) Nee, ik kan geen geld uitgeven aan betaalde services.. ouders.. Reageren
laverd3 Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 db4free.net gebruik zelf ook en werkt allemaal goed Reageren
Ophion Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 (bewerkt) Een Mysql database kan variabelen (text, getallen, enzovoort) opslaan zodat het later weer kan worden opgehaald. Dit is makkelijk omdat je anders alle data kwijt bent en je niets aan je applicatie/website hebt etc. Bewerkt: 4 oktober 2009 door Ophion Reageren
Sublime Geplaatst: 6 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 oktober 2009 Bedankt, en hij is snel Eindelijk een normaal gastenboek en inlogsysteem ;p Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.