Jump to content

Wakeboarden

NickyHendriks

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo,

Wakeboarden, wat vind jij nou van deze sport? Doe jij het? Wil je het gaan doen? Al dat kun je bespreken in dit topic!

Zelf ben ik aan het einde van dit seizoen begonnen aan wakeboarden, ik ben dan ook van plan om in April, als het seizoen weer begint, in de Maas weer te gaan wakeboarden, tegen die tijd wil ik dan ook mijn eigen boardje en eigen bindingen hebben. Ik heb dan ook voor €300,- een goed boardje met bindingen gevonden in een outlet store. Namelijk de Ronix Frontier 132cm en de CWB Zeus Bindings. Ik weet dat Ronix een goed merk is, dus daarom wil ik ook graag een Ronix halen, en voor Ronix kon ik weinig bindingen vinden in de outlet, dus koos ik voor de Zeus van CWB, ze zijn erg goed hoorde ik vanmiddag dus dat zal allemaal geen probleem zijn. Nu alleen nog sparen en werken zodat ik het boardje kan kopen.

Doe jij zelf aan wakeboarden? Ga jij wakeboarden? Heb je iets leuks te melden van de sport? Wil je je ervaringen delen? Doe het dan lekker hier!

// Zammy

Bewerkt: door Zamg0d1

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...