Dakendak Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 (bewerkt) *Motorstorm : Arctic Edge* Ontwikkelaar:Bigbig Studios Uitgever:SCEE Genre:Racing Platforms:PSP , PS2 Aantal spelers:1 , maar er is multiplayer mogelijk (tot 6 spelers) Release:18 september 2009 Demo:Is er niet . Het razendsnelle MotorStorm-festival heeft flink huisgehouden in Monument Valley en ook Het Eiland zal nooit meer hetzelfde zijn. Nu heeft de wreedste off-roadrace ter wereld een nieuwe uitdaging gevonden: de vrieskou van Alaska. Je neemt het niet alleen op tegen meedogenloze tegenstanders, je moet ook gevaarlijke hindernissen ontwijken, zoals lawines en afbrokkelend ijs. Bovendien worden de races verreden op drie levensgevaarlijke hoogtes. Zelden zul je door zo'n vijandige omgeving racen! De game bevat MotorStorms adembenemende actie en een online multiplayerspeltype, waarin je tegen andere spelers racet via de Infrastructuurmodus op PSP om de toppositie van het internationale online klassement te veroveren. Ook kun je online de strijd aangaan met maximaal zeven vrienden via de draadloze verbinding of via de Ad Hoc-modus. Riemen om, gordels vast: zet je schrap voor de coolste en wreedste storm van het MotorStorm-festival. • Gloednieuwe voertuigen zoals de Snowcat en de Snow Machine • Geef je voertuig een persoonlijk tintje en kies de wielen, uitlaten, spoilers, badges en stickers • Race tegen andere spelers via Infractructuurmodus of Ad Hoc-modus Media: *Dit zijn zelfgemaakte screens , de filmpjes die ik ga posten zijn NIET zelfgemaakt* [/url] Artwork : Avatars: Sigs/PSP backgrounds: Video's: <object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=FmP9pbvfBFc&hl=nl&fs=1"></param><param'>http://www.youtube.com/watch?v=FmP9pbvfBFc&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=FmP9pbvfBFc&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object> Soundtrack: Fake Blood-Blood Splashing Mink-Get it right Motorhead-Runaround man Overseer-Hammerhead The Bronx-Digital Leash The Hives Tick tick boom The Chemical Brothers-Hey Boy Hey Girl Evil Nine-Twist The Knife Feat. Emily Breeze Queens Of The Stone Age-Go With The Flow The Body Snatchers-Club Beat Inernationale Bodyrockers-Round And Round The Exploders-Straight Ahead Does It Offend You Yeah ?-We Are Rockstars The Qemists-Lost Weekend Subfocus-Time Warp Radiohead-Electioneering Motorstorm : Arctic Edge site Bewerkt: 1 november 2009 door Dakendak Reageren
Idol Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 lijk me wel grappig voor onderweg. in het vliegtuig bijvoorbeeld. maar ik heb motorstorm 2 op me PS3. heb ik wel genoeg aan. die speel ik al haast nooit. Reageren
Dakendak Geplaatst: 4 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 (bewerkt) Ja , dat is zeker waar ! Jammer genoeg heb ik geen PS3 . Maar wel PSP Go! Dus , daaromheb ik dat gekocht . Maar voor de PSP is dit zeer mooie beeldkwaliteit , vind je niet ? Eigenlijk , als een PSP hebt , is dit zeker een aanrader ! Bewerkt: 4 oktober 2009 door Dakendak Reageren
Idol Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 zeker weten. de kwaliteit van de psp games zijn er zeer vooruit op ge gaan. hoe dat allemaal kan he in zo´n klein beestje. wel mooi is dat ja. Reageren
Dakendak Geplaatst: 4 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 *Update* Nieuwe screens gepost Reageren
Idol Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 hmm. die derde screen ziet er vooral goed uit. het ziet eruit als een kruising tussen motorstorm 1 en 2. Reageren
FGras Geplaatst: 5 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2009 Dit is zoo'n mooi spel! (voor de PSP dan...) Ik heb de eerste 2 delen op me PS3! Reageren
Dakendak Geplaatst: 7 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2009 Ja , dat is waar . Ik kan vandaag geen screens posten (Heb m'n PSP GO niet bij ) , maar Vrijdag/zaterdag zuller er nieuwe zijn . Dan maak ik ook een 100% checklist . Reageren
Reinier93 Geplaatst: 7 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2009 Heb hem ook en vind het een super spel! Ook goede besturing. Reageren
Dakendak Geplaatst: 7 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2009 (bewerkt) Ja , kan je dan ook wat screens posten ? Dan zet ik ze mischien in de hoofdpost . (Want heb alleen crash-screens) hmm. die derde screen ziet er vooral goed uit. het ziet eruit als een kruising tussen motorstorm 1 en 2. Ja , deze heb ik genomen toen ik bijna aan het ontploffen was . De andere zijn iets minder , maar tijdens het spelen gaat het zo rap dat je er niets van merkt UPDATE:(Oef) Eindelijk de soundtrack af ! [nietmod=Dakendak] Volgende keer de zin beter opbouwen a.u.b! Ok , er zijn geen updates meer . XD >>> Door Ikkes: Graag geen dubbelposts meer, zonder zinnige inhoud <<< Bewerkt: 14 oktober 2009 door Ikkes Reageren
TheLordOfPee Geplaatst: 16 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2009 Ja , ik vind dit echt een wijze game XD . Na zand , zand en nog eens zand , vonden de makers van Motorstorm tijd voor iets anders . En wat konden ze nu beter kiezen dan sneeuw ? Ja , inderdaad , vanaf nu mag je jouw vaardigheden testen op sneeuw . Nadat Motorstorm 3.000.000 keer over de toonbank ging , moest er natuurlijk een vervolg zijn . Dit kwam met Motorstorm : Pacific Rift , die 'maar' 1.000.000 keer over de toonbank ging . Nu gaan ze hun kans wagen op de PSP en , raar genoeg ; ook de PS2 Racen als de beesten Ja , je kan werkelijk racen als een beest . Tenminste , als jij en je tegenstander op een bike/sneeuwscooter zit . Je kan namelijk mensen van hun voertuig slaan . Je kan ook mensen irriteren , door hen uit te dagen . Met zware voertuigen kan je dan weer mensen van de weg afrijden , of nog leuker : een lawine veroorzkane , de weg laten instorten , of ervoor zorgen dat je mede-racers worden verplet door een heleboel rotsen . Kort samengevat : dolle pret ! Sneeuw happen Wat zeer leuk is , is het crash systeem . De schade valt ook goed te zien , al merk je wel dat het na 100 keer crashen hetzelfde begint te worden . De wielen eraf , iets gedeukt , ... Je kan al deze speciale momenten voor eeuwig in jouw PSP/PS2 zijn geheugen prenten , want er is een foto-functie . Deze is heel leuk , en laat vooral de hud niet zien . Wat ook leuk is , is dat je jouw wagens helemaal kunt pimpen , al is het niet zo uitgebreid als bv. in Midnight Club . Talent tonen Dit kan in de uitgebreide multiplayer-functie . Je kan namelijk Ad-Hoc Met iemand spelen , maar dit kan evengoed viade infrastructuur . Om even op dat pimpen terug te komen , je kan met jouw eigen ge-creeërde voertuigen gaan blinken bij andere spelers . Is het jouw meer om carriére te doen , geen nood , want er is ook een rang-systeem ; want je krijgt namelijk punten bij elke race die je uitgeracet hebt . Dit kan irritant zijn , want als er iemand over de eindstreep gaat , komt er een teller op je scherm , en heb je nog 30 seconden om over de eindstreep te rijden/crashen . Wat vinden jullie ervan ? En screens doe ik later wel . >>> Door Visser23: Topics samengevoegd<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.