Ixecube Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 (bewerkt) Hallo lezers, Ik ben met 2 klasgenoten een SA:MP server begonnen (Roleplay). Nu zit ik met een probleem dat die 2 niet kunnen scripten, ik ben de enige. Nu wil ik graag een oproep doen voor mensen die de staff willen joinen als scripter. Je moet de volgende dingen MINSTENS kunnen doen: *Maps maken in MTA Map editor *Maps converten tot Pawno text *Weten hoe je moet werken in SAMP Debug *Weten hoe je moet werken met Pawno Denk jij dat "the one" bent voor the job? PM me dan of laat het in dit topic weten. Groeten, Nameless Roleplay <Owner> Jasper Bewerkt: 7 oktober 2009 door Ixecube Reageren
Dakendak Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 (bewerkt) Lol , je start een server met 2 mensen die niets kunnen van scripten ? Bewerkt: 4 oktober 2009 door Dakendak Reageren
Ophion Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 Deed ik vroeger ook, heeft niet veel problemen opgeleverd. Ik deed heel veel (te veel ) werk en hun hielden hun koppie er bij en kwamen met veel ideen. Dat je met mensen samenwerkt die niet kunnen scripten heeft misschien meer voordelen dan dat je met 2 scripters samenwerkt. (Anders werk je met 3 mensen op 1 script en dat heeft vaak nadelen ) Reageren
Ixecube Geplaatst: 4 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 Inderdaad, ik doe het scripten en die andere 2 doen de website, forum en komen met ideën. Maar blijf on-topic want ik zoek mensen, geen commentaar Reageren
Dakendak Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 Ja dat wel . Maar als ieder 1 deeltje van het script doet , dan ... Is het handiger . Reageren
Sandra Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 Dit nu al de 3e roleplay-script dat is gestart deze week. De 2 andere hebben ook nog geen scripters, dus misschien is het een idee om eens met Scarface en/of Rickyboy30 contact op te nemen. -The World Is Your Roleplay -Konia Rping server P.s. Geen emailadressen plaatsen op dit forum, gebruik de PB functie. Reageren
Crusher!! Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 (bewerkt) Eayjoh sandra, das nog es een goeie reactie!!!! @topic: je kan ook een GM van http://forum.sa-mp.com/ halen en dat aanpassen omdat je de enigste scripter bent. Bewerkt: 4 oktober 2009 door Crusher!! Reageren
Ixecube Geplaatst: 4 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 Bedankt voor de tips Ik zal het ze vragen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.