benhelsloot Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2009 zijn er ook beelden van vice city in gta 4 zeg maar op TV ofzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WaRioRZ Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2009 Eerlijk gezegd, ben ik helemaal niks tegengekomen. Geen enkele easteregg of verwijzing. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2009 zijn er ook beelden van vice city in gta 4 zeg maar op TV ofzo Er is wel laatst gezegd dat in een of andere krant in Liberty City (GTA IV dus) Dat daar Donald Love in die krant stond! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice infernusX Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2009 die verwijzingen zijn er wel bijv. die zwerver die als laatste de diamanten vind zegt dat ie in vice city een wapenwinkel en liquor store gaat beginnen omdat er in vice city echte mannen zijn. zo zijn er nog wel een paar alleen die weet ik even niet maar een GTA V zou wel de klapper worden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jobator Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2009 in een missie moet je met phill coke ophalen met een truck,die coke word zogenaamd met speedboats uit vice city naar liberty city gehaald greets Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2009 zijn er ook beelden van vice city in gta 4 zeg maar op TV ofzo Er is wel laatst gezegd dat in een of andere krant in Liberty City (GTA IV dus) Dat daar Donald Love in die krant stond! Dank u, dat was door mij, trouwens komt Donald Love vooral uit III/LCS, hij komt wel eens in VC voor, maar dan bijkomsti . Er zijn Billboards aan de snelwagen rond Francis International om naar VC voor ~299$ naar VC te vliegen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
benhelsloot Geplaatst: 4 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2009 ik bedoel geen verwijzingen maar plaatjes van vice city Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2009 ik bedoel geen verwijzingen maar plaatjes van vice city Zoiets zit er niet in . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.