sk8made Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 wat krijg ik als ik het spel 100% heb uitgespeeld? Ik heb de 100% saved game van de site gedownload die het gewoon goed doet maar ik had ergens gehoord dat je dan 3 bodygaurds krijgt en die heb ik nog niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sk8made Geplaatst: 11 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 de bodygaurds heb ik nu gevonden maar wat kan ik nu nog meer?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Je krijgt 200 armor en health en oneindig munitie en je krijgt geheel gratis een tripje naar de walktrough. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tointjah Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 En waneer heb je het spel voor 100% uitgespeelt ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickW Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Als je in de walkthough voor "checklist" kiest, krijg je een lange lijst met alles wat je gedaan moet hebben om 100% te bereiken. Je kunt ook nog op alle items klikken om enige uitleg te krijgen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.