j0uk3 Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 (bewerkt) Hallo, Ik zoek een car sound mod voor GTA SA Kan iemand mij helpen? Ik bedoel dit: En ik heb nog een vraag: Ik heb nu een handling line waardoor auto's wheelie's doen, Maar als ik een bocht neem met een snelheid van ~35 km/h Valt mijn auto om. Wat moet ik aanpassen om normaal door de bochten te kunnen gaan? Bewerkt: 4 oktober 2009 door j0uk3 Reageren
llllllllll Geplaatst: 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2009 (bewerkt) Hallo,Ik zoek een car sound mod voor GTA SA Kan iemand mij helpen? Ik bedoel dit: En ik heb nog een vraag: Ik heb nu een handling line waardoor auto's wheelie's doen, Maar als ik een bocht neem met een snelheid van ~35 km/h Valt mijn auto om. Wat moet ik aanpassen om normaal door de bochten te kunnen gaan? JA ik weet het een best wel late reactie maar goed die engine/ car sounds zij te vinden op DEZE site ga dan naar misc + sounds en voila Bewerkt: 20 oktober 2009 door llllllllll Reageren
Doggi Geplaatst: 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2009 (bewerkt) oops foutje Bewerkt: 20 oktober 2009 door boostboy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.