Dr.Oppai Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 ik vind hem niet zo mooi maarja ieder zijn smaak Reageren
T@rget Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 Rood op blauw? (En de link in je sig is nogal misleidend) Reageren
Cabyon Geplaatst: 6 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2009 Rood op blauw?(En de link in je sig is nogal misleidend) Nee, de tekst in het rode gedeelte beweegt. Heel mooi gedaan Jelle, zou ik hem misschien als sig mogen gebruiken? Reageren
MrKooKie Geplaatst: 6 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2009 (bewerkt) Ik zie geen tekst bewegen... En ik vindt hem nogal simpel, hij lijkt niet af... Maar misschien een V2? Bewerkt: 6 oktober 2009 door MrKooKie Reageren
TomHagen Geplaatst: 6 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2009 Rood op blauw?(En de link in je sig is nogal misleidend) Nee, de tekst in het rode gedeelte beweegt. Heel mooi gedaan Jelle, zou ik hem misschien als sig mogen gebruiken? Het is een .PNG afbeelding, die kunnen niet bewegen. Tijd voor een nieuw beeldscherm misschien? Of minder blowen. Maar goed, ik vind de sig vrij matig. Ik weet niet of dat de bedoeling was, maar goed. Het is allemaal vrij wazig, ik zie iets van een druppel ofzo, en iets van wat tekst, maar ik kan er niks uit halen. Ik kan me ook niet voorstellen dat deze afbeelding iets over je leven tot nu toe verteld. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.