S-te-Fan Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 Leden, burgers, priesters, en corrupten Ik heb gisteren maar weer eens GTA IV op mijn pc geinstalleerd. Stefan wil het spelen, niks aan de hand. Ik doe missies etc... etc... Maar... toen ik het spel had afgesloten en later weer had opgestart bleef hij haken na het laden van het spel (dus na al die plaatjes met die wazige muziek). Nu ben ik erachter gekomen dat dit door de savegame komt. Als ik die verwijder dan start het spel gewoon... Maar dan moet ik weer helemaal opnieuw beginnen. Weet iemand hier een oplossing voor? Ik heb de laatste patch geinstalleerd. Reageren
blokzeil1 Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 je zou een save game kunnen downloaden in die er inzetten of je zou met een programma je save gamer uit kunnen halen opnieuw instaleren en er dan opnieuw inzetten vraag me niet hoe ik weet alleen dat het kan Reageren
wesley123 Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 welke missie heb je als laatst gedaan? Ik kan me herinneren dat door een bug in het spel savegames na een bepaalde missie onbruikbaar werden. Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 4 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 Laat maar, ik heb het al. Reageren
wesley123 Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 hoe heb je het opgelost dan? Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 20 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2009 Compatibiliteitsmodus > Windows XP SP2 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.