ArieV Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Hoi zoals ook al te lezen was op een andere topic heb ik ook het probleem dat de game niet kan opstarten omdat er wordt gevraagd om de juiste cd er in te doen terwijl hij er in zit. Ik kan hem nog steeds niet spelen want hij wil maar niet opstarten. krijg de hele tijd dezelfde vraag "insterd corect disc, wrong disc interd"zelfs na 2x opnieuw instaleren kan ik hem nog steeds niet spelen echt heel iritant. En dat ik de juiste systeemeisen heb. Heb het probleem voorgeled bij Rockstar games en ze gaan het onderzoeken. als ik weer wat terug hoor horen jullie het gelijk. Zodat degene die dit probleem ook hebben het kunnen oplossen. Met vriendelijke groeten Arie Visker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 mischien is de cd ilegaal of beschadigd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.