Jump to content

2012

Recommended Posts

Geplaatst:

Lijkt me wel een leuke film rampenfils hebben mij altijd al geboeit. Alleen ga ik eerder vanwege de special effects enz dat hele gedoe met die man en die kinderen boeit me geen flikker. Ook ongeloofwaardig dat ze met die limo door de hele stad heen suizen, terwijl alles om hun heen kapot gaat. echt veels the hollywoodachtig. :duh:

Geplaatst:

Inderdaad, maar ik ga er zeker ook heen. Lijkt me echt zo'n vette film. Ben ook wel een rampenfan. Maar in die film lijkt het altijd of het hele gebeuren 1 persoon achtervolgt. Een echt goede rampenfilm zou een paar mensen uit verschillende delen van de wereld volgen, niet alleen Tom Cruise of Brat Pitt.

Geplaatst: (bewerkt)

Okay! 2012..

Einde van de wereld?, Wonder?, Aliens disclosure?, Mayan?..mmmmmm...

Dat zeiden we ook toen met de overgang 1999/2000, Computer storing?, massa stroomuitval? ... maar dat was dus allemaal crap!

En nu dit? 2012.. we zien het wel..

Maar hoop toch nog wel een ufo te zien :)

Bewerkt: door realisten
Geplaatst:

Ik heb hem al gezien, Vette film, redelijk wat actie.

8/10

Ik denk dat jij een andere film bedoelt. Jij bedoelt denk ik: '2012 Doomsday'. Wat zekers ook een mooie film is!

Maar hier wordt toch een andere film bedoelt, ik ga het uiteraard kijken. Het schijnt een hele mooie film te worden dus ik ben erg benieuwd! Can't wait!

Geplaatst:

Dus jij wil gewoon liever dood. ?

Dit bedoel ik nou!

Wat een eng antwoord PowerPats :$

Maar je had het waarschijnlijk niet goed genoeg gelezen :*D

Want als je dat wel deed dan kwam je tot de conclusie dat ik het liefst:

' VREDE OP DE HELE PLANEET ZIE! ' :D

Geplaatst:

Ik ben er net heen geweest.

De film heeft veel weg van de 10.5 film die 3 films lang is een mini serie van 9 uur samen ofzo.

Qoute van me:

10.5

Gaat over een wereldramp de terugdraai van de platen die de landen weer herenigd, toevallig laat het alleen amerika zien.

Super spannend, heel dramatische, super hoe de natuur op z'n loop gaat. Steden worden verwoest, stukken land scheuren open en worden zee.

De mens met z'n domme ideen om er iets tegen te doen, waarop ze wel enkele dingen kunnen verkomen maar het nog erger wordt.

1012

Deze film is net iets beter dan 10.5, en deze 2 films zijn zover ik de rampenfilms heb gezien de beste!

Het gaat net iets verder zelfs met het water en de verschuiving van de platen, min of meer dezelfde verwoesting.

Heel dramatisch, spannend en een vleugje romantiek. En het natuurgeweld zoals Yellowstone is me toch gigantisch en prachtig om te zien.

Sommige stukjes kreeg ik de rillingen van, zoals hoe sommige mensen ten einde komen net alsof hun een heldendood tegemoet gaan tegen het natuurgeweld.

En een stukje tekst over hoe de doemmensen met hun bordjes gelijk hadden echt super!

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ga zondag naar 2012:D

Ik heb aardig wat rampenfilms gezien, een van de beste die ik tot nu toe heb ik gezien is The Day after Tomorrow( is de zelfde regisseur als 2012). Dus mij lijkt het een aardige film:D

Ik ben er vandaag naar toe geweest.. En ik moet zeggen het is een van de beste rampenfilms die ik heb gezien...

De special effects waren echt geweldig.. Ik raad deze film zkr aan.

Bewerkt: door Leontjuuh-gta

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...