kayle Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 (bewerkt) Hoi, als ik in mn gta server speel wil ik het zo maken dat je de namen van iedereen niet kan zien. ik heb op de wiki van samp gekeken maar heb hierover niks gevonden. Ik heb het wel al eens gezien in een mini minigun game. Weet iemand welke code hiervoor is? (Ik zoek alleen die ene regel of de pagina waar ik dat kan vinden, de rest erom heen snap ik wel ) Gr. Kayle EDIT: Stom van me, ik heb het gevonden: for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) ShowPlayerNameTagForPlayer(playerid, i, false); ---GESLOTEN--- Bewerkt: 4 oktober 2009 door kayle Reageren
Big Boss Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 Kan nog simpeler zelfs. ShowNameTags(false); Reageren
kayle Geplaatst: 4 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 Kan nog simpeler zelfs. ShowNameTags(false); Ja, inderdaad. Alleen kun je met de mijne specifieke personen annoniem maken Reageren
Crusher!! Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 ja maar dat doe jij niet dus is dat van bigboss weer makkelijker. Reageren
kayle Geplaatst: 7 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2009 ja maar dat doe jij niet dus is dat van bigboss weer makkelijker. ja, ik heb t verandert maar ik heb mijne ook voor de zekerheid als commentaar erbij gezet. Gr. Kayle Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.