Jump to content

GTA San Andreas cleanen met CCCleaner


Deluxo

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb vandaag geprobeert om de Desert Storm server te joinen, maar als ik DS joinde, stond er: gta_sa.exe werkt niet meer.

Maar dat is het probleem niet, ik wil GTA San Andreas cleanen met CCleaner, alleen ik weet niet hoe dat moet?

Kan iemand me dat vertellen?

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik heb vandaag geprobeert om de Desert Storm server te joinen, maar als ik DS joinde, stond er: gta_sa.exe werkt niet meer.

Maar dat is het probleem niet, ik wil GTA San Andreas cleanen met CCleaner, alleen ik weet niet hoe dat moet?

Kan iemand me dat vertellen?

Met 'cleanen' neem ik aan dat je bedoeld verwijderen. Je gaat naar 'Gereedschap', in het tablad 'Deïnstalleer programma's' en zoek je uiteindelijk het spel op. Maar waarom met CCleaner? Je kan toch ook gewoon via configuratiescherm?

Mvg, :)

Link to comment
Delen op andere websites

CCleaner heeft 2 functies:

1. Het vinden verwijderen van bestanden die je niet per se nodig hebt, zoals bijvoorbeeld de geschiedenis van internet explorer.

Dit doe je door na het starten op Cleaner te klikken, icoontje van een kwast. Vink onder Windows en Applicaties alles aan wat je wilt verwijderen, klik op analyzeren, wacht even en klik dan op schoonmaken.

2. Het scannen van het register op fouten en deze herstellen.

Klik op Register, vink alles aan, klik op scan naar problemen, wacht weer even en klik op herstel geselecteerde problemen.

Het programma vraagt of je een backup wil maken. Klik op ja en plaats de automatische back up waar je maar wilt. Hierna kun je alle fouten 1 voor 1 of tegelijk herstellen.

Ik denk alleen niet dat hierdoor je gta probleem mee opgelost wordt maar het is het proberen waard.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...