Sven88 Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Ik heb Gta Sa afgelopen zaterdag besteld bij Gameorder.nl maar heb hem nog niet binnen ben ik nu de enige en is er iets misgegaan of kan dat kloppen vanwege de bestel datum? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
martijnn Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Dat krijg je met op internet bestellen, dan heb je nooit zeker wanneer 't aankomt. Nee ik koop 't gewoon in de winkel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marsnl Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 ik heb bij gc shop besteld ook nog niet binnen als goed is vandaag dan had er vrijdag al moeten zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CrossY Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Er stond bij de verwachte levertijd "1-2 werkdagen", er zijn nu 4 werkdagen verstreken, hoe kan dit? De verwachte levertijd is een indicatie die wij inschatten op basis van de uitgever en titel. Hoewel een bekende titel normaal gesproken wel goed leverbaar is, kan de levertijd worden vertraagd door externe factoren. Helaas kunnen wij hier verder niets aan doen en kunt u bij grove overschrijding van de verwachte levertijd uw order altijd kosteloos annuleren. Misschien niet precies de vraag, maar er staat duidenlijk 1-2 dagen, niet zeiken dus, anders haal je voortaan je games bij de BartSmit voor 10 euro duurder :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stolwijkboy Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 ik heb hem ook bij freerecordshop besteld.. ze stuurde woensdag een mail dat tie verstuurt was... en nu is tie nog niet aangekomen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marsnl Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Er stond bij de verwachte levertijd "1-2 werkdagen", er zijn nu 4 werkdagen verstreken, hoe kan dit? De verwachte levertijd is een indicatie die wij inschatten op basis van de uitgever en titel. Hoewel een bekende titel normaal gesproken wel goed leverbaar is, kan de levertijd worden vertraagd door externe factoren. Helaas kunnen wij hier verder niets aan doen en kunt u bij grove overschrijding van de verwachte levertijd uw order altijd kosteloos annuleren. Misschien niet precies de vraag, maar er staat duidenlijk 1-2 dagen, niet zeiken dus, anders haal je voortaan je games bij de BartSmit voor 10 euro duurder :ph34r: ik had de preorder al 30 mei betaald er stond dat je hem op release thuis kreeg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jiu-Jitsu-Ka[NL] Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Ik heb hem ook bij GCShop besteld en hem ook nog niet binnen, dit kan gewoon NIET. Dit is echt de eerste en de laatae keer dat ik een spel pre-order, neem dat maar van me aan. Al ik het goed heb kon je SA al woensdagmiddag legaal kopen in de winkel, en nu is het zaterdag en het ik het spel nog niet :crying: :crying: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 GC SHOP is gamevillegege shop toch???? mijn neefje heeft hem al binnen gister pecies op tijd. hij had heb een week of zo van tevoren besteld Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thunder2005 Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Ik had hem ook op pre-order besteld, donderdag belden ze op dat ik hem kon ophalen .. Woeii Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Ik ben niet zo voor 'Preorderen'... Heb al 2 keer mijn spellen 2 maanden later binnengekregen. Ik ga SA gewoon in de Winkel halen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jiu-Jitsu-Ka[NL] Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Ik ben niet zo voor 'Preorderen'...Heb al 2 keer mijn spellen 2 maanden later binnengekregen. Ik ga SA gewoon in de Winkel halen. goed idee, doe ik de volgende keer ook :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
klerk559 Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Ik heb 'm Dinsdag besteld en gisteren binnengekregen... Ook bij GCShop... Het kan liggen aan het overmaken.. Dat dat bij jou bank lang duurt... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hugovd Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Ik heb het spel op 23-5-2005 besteld bij GameOrder. Ik heb hem nog niet binnen, helaas <_< Dit zal wel normaal zijn ivm de drukte? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hugovd Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Ik heb Gta Sa afgelopen zaterdag besteld bij Gameorder.nl maar heb hem nog niet binnen ben ik nu de enige en is er iets misgegaan of kan dat kloppen vanwege de bestel datum? Wanneer je de order besteld en betaald voor 8-6-05 dan kun je de game op de release datum door de TPG aangeboden krijgen (als er bij de TPG geen vertraging is). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
klerk559 Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Ja, ik had 'm op de releasedatum :lol: Ik heb meteen betaald op de dag dat ik 'm heb besteld. Ik zit bij de rabobank. Dat gaat in max. 1 dag... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.