Jump to content

Preorder?

Sven88

Recommended Posts

Er stond bij de verwachte levertijd "1-2 werkdagen", er zijn nu 4 werkdagen verstreken, hoe kan dit?

De verwachte levertijd is een indicatie die wij inschatten op basis van de uitgever en titel. Hoewel een bekende titel normaal gesproken wel goed leverbaar is, kan de levertijd worden vertraagd door externe factoren. Helaas kunnen wij hier verder niets aan doen en kunt u bij grove overschrijding van de verwachte levertijd uw order altijd kosteloos annuleren.

Misschien niet precies de vraag, maar er staat duidenlijk 1-2 dagen, niet zeiken dus, anders haal je voortaan je games bij de BartSmit voor 10 euro duurder :ph34r:

Delen op andere websites

Er stond bij de verwachte levertijd "1-2 werkdagen", er zijn nu 4 werkdagen verstreken, hoe kan dit?

De verwachte levertijd is een indicatie die wij inschatten op basis van de uitgever en titel. Hoewel een bekende titel normaal gesproken wel goed leverbaar is, kan de levertijd worden vertraagd door externe factoren. Helaas kunnen wij hier verder niets aan doen en kunt u bij grove overschrijding van de verwachte levertijd uw order altijd kosteloos annuleren.

Misschien niet precies de vraag, maar er staat duidenlijk 1-2 dagen, niet zeiken dus, anders haal je voortaan je games bij de BartSmit voor 10 euro duurder :ph34r:

ik had de preorder al 30 mei betaald er stond dat je hem op release thuis kreeg

Delen op andere websites

Ik heb hem ook bij GCShop besteld en hem ook nog niet binnen, dit kan gewoon NIET. Dit is echt de eerste en de laatae keer dat ik een spel pre-order, neem dat maar van me aan. Al ik het goed heb kon je SA al woensdagmiddag legaal kopen in de winkel, en nu is het zaterdag en het ik het spel nog niet :crying: :crying:

Delen op andere websites

Ik ben niet zo voor 'Preorderen'...

Heb al 2 keer mijn spellen 2 maanden later binnengekregen.

Ik ga SA gewoon in de Winkel halen. :)

goed idee, doe ik de volgende keer ook :angry:

Delen op andere websites

Ik heb Gta Sa afgelopen zaterdag besteld bij Gameorder.nl maar heb hem nog niet binnen ben ik nu de enige en is er iets misgegaan of kan dat kloppen vanwege de bestel datum? :(

Wanneer je de order besteld en betaald voor 8-6-05 dan kun je de game op de release datum door de TPG aangeboden krijgen (als er bij de TPG geen vertraging is).

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...