Jump to content

Preorder?

Sven88

Recommended Posts

Ja, ik had 'm op de releasedatum :lol:

Ik heb meteen betaald op de dag dat ik 'm heb besteld. Ik zit bij de rabobank.

Dat gaat in max. 1 dag...

Wjah,

Ik heb het bij de ABN gedaan via mijn credit card...

Dat geld gaat de 12e van mijn rekening

Maar volgens mij moet dit niks uitmaken

Iemand anders ook met credit card een betaling gedaan bij GameOrder?

Delen op andere websites

Het gaat er niet om of je hem in mei hebt betaald, of een week vant tevoren, ze versturen die zooi allemaal op 1 dag, zolang ze het op voorraad hebben (zo niet, had je het al geweten) dus het ligt aan de TPG waneer je hem binnenkrijgt.. staat ook vaak en duidenlijk aangegeven op de website..

Levertijd: 1-2 (werk?)dagen

Delen op andere websites

<_< Ik weet nu dus waarom ik hem nog niet binnen heb. Ik moest de bestelling bevestigen door het mailtje terug te sturen en daarna zouden ze hem pas verzenden. <_<

Weer wat geleerd ... :puh:

Ik maak altijd over... Hoef je niks te bevestigen!

Delen op andere websites

ik heb hem ook bij freerecordshop besteld.. ze stuurde woensdag een mail dat tie verstuurt was... en nu is tie nog niet aangekomen :(

Ik heb hem ook besteld bij freerecordshop en woensdag kreeg ik een e-mail dat ze hem verzonden hadden aan mij en hij lag toen vrijdag op men deurmat :D:D

Delen op andere websites

ik heb hem ook bij freerecordshop besteld.. ze stuurde woensdag een mail dat tie verstuurt was... en nu is tie nog niet aangekomen :(

Ik heb hem ook besteld bij freerecordshop en woensdag kreeg ik een e-mail dat ze hem verzonden hadden aan mij en hij lag toen vrijdag op men deurmat :D:D

Free Record Shop is duur ;)

Delen op andere websites

khad hem voor €49,99,-

Delen op andere websites

khad hem voor €49,99,-

Ik had 'm voor 41,50 euro incl. verzendkosten :lol:

Delen op andere websites

khad hem voor €49,99,-

Ik had 'm voor 41,50 euro incl. verzendkosten :lol:

Das inderdaad goedkoop ja

Delen op andere websites

Ik had hem ook via de freerecordshop ge pre-orderd en ik kreeg de zelfde dag nog mailtje dat ze hem verstuurd hadden en vrijdags toen ie uitkwam lag ie keurig bij me op de deurmat :D heel netjes van ze

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...