Wickedmen Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 goedemiddag ik zit met een probleem en ik hoopte dat jullie mij daarmee kunnen mee helpen, het zit zo 4 weken geleden heb ik internet en bellen besteld bij tele 2, 2 weken geleden ben ik aangesloten alle kabeltjes goed aangesloten maar alles werkte behalve de telefoon, eigenlijk is dat niet zo erg want we doen tegenwoordig alles thuis met de mobiel, maar sinds gisteren kwamen de problemen ik wou effe me snelheid checken met speedtest.net maar hij had, een probleem met de uploading bestand te lui dus om allemaal mijn browsegeschiedenis te verwijderen, dus maar speedtest.nl gebruikt maar vandaag kreeg ik een andere probleem ik wou posten in de gang talk maar steeds als ik dat doe lukt het niet dan doet me computer als ik geen verbinding heb met het internet, en post ik wel maar geen tekst, nu vraag wat moet ik doen heb ik iets verkeerd gedaan Reageren
Sublime Geplaatst: 15 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2009 (bewerkt) - Heb je de splitter van de telefoon en het internet goed aangesloten? - Is de modem geconfigureerd of aangesloten? Misschien kan het tijdellijk aan de provider liggen ik had zon week geleden telkens in de avond zon half uur geen internet aangezien er misschien onderhoud was.. EDIT ik vergeet iets; is het draadloos? Bewerkt: 15 oktober 2009 door Maikle Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.