Yannick(NL) Geplaatst: 22 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2009 Kan iemand een jail+iemand handboeien command voor me maken die alleen voor Gteam TEAM_COP0 is ( if(gTeam[playerid] == TEAM_COP0) ). Je moet eerst bij iemand handboeien omdoen en dan pas kan je hem jailen, je moet natuurlijk wel dichtbij degene staan die je wilt handboeien. Thx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crusher!! Geplaatst: 25 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2009 (bewerkt) Kan iemand een jail+iemand handboeien command voor me maken die alleen voor Gteam TEAM_COP0 is ( if(gTeam[playerid] == TEAM_COP0) ). Je moet eerst bij iemand handboeien omdoen en dan pas kan je hem jailen, je moet natuurlijk wel dichtbij degene staan die je wilt handboeien. Thx dat jail snap ik maar wat versta jij onder handboeien? Edit: dcmd of strcmp ? Bewerkt: 25 oktober 2009 door Crusher!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shotyoudie Geplaatst: 5 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2009 hee ik zoek een missie script dat je een bord hebt met auto's erop en die auto moet gaan zoeken en dan afleveren bij dat bord en krijg je er geld voor weet iemand hoe dat heet ik heb het nodig en kan het niet vinden alvast bedankt rickie ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crusher!! Geplaatst: 7 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2009 sandra heeft ooit zoiets gemaakt CarExport is makkelijk aan te passen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TEH_GTA_COLLECTOR Geplaatst: 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2009 Ok, ik heb een script dat als je bij een gas station komt dat je /fill doet en je auto vol loopt. nou wil ik een /fillfromcan command die, als je op een plek een jerry can hebt opgepikt en gevult bij een tankstation, je auto begint te vullen tot 100%. Daarna moet je opnieuw je can vullen bij een tankstation. kan iemand dit maken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crusher!! Geplaatst: 12 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2009 als je nou eens je script post? dan zouden we even kunnen kijken.. of lijkt je dat niet handig?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sean5874 Geplaatst: 20 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2009 Ik zou graag een registratie/login window op mijn server willen, die automatisch in beeld komt bij het connecten, ik wil deze aansluitend op Sandra's loginsysteem maken, kan iemand me helpen?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
steve6972 Geplaatst: 13 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2009 Hallo, Ben weer een beetje bezig met mijn server, sinds maanden. Nu zou ik graag de optie willen hebben, om Away from keyboard te kunnen zijn. Soms zie je in bepaalde servers, dat bij gebruik van /afk, je in bvb een computerkamer gezet wordt. Nu heb ik een adminsysteem, die je na enige tijd eruit gooit, op het moment dat je niet in beweging bent, vandaar mijn vraag naar een afk code. Kan iemand mij op weg helpen. Gr. Steve Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
steve6972 Geplaatst: 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2009 Hoi, heb ondertussen een filterscrip gevonden, voor /afk, en /brb gr. Steve Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RRGangstertje Geplaatst: 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2009 Kijk. ik heb laatst in een server geweest, en die server had een auto question ding: Bv: Are you still alive? the first one who types: 239u23813782 gets 10000000! Wie heeft dat en wil mij dat geven Bedankt - JEroen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Freaksken Geplaatst: 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2009 (bewerkt) Kijk. ik heb laatst in een server geweest, en die server had een auto question ding: Bv: Are you still alive? the first one who types: 239u23813782 gets 10000000! Wie heeft dat en wil mij dat geven Bedankt - JEroen Er is hier ergens een topic van, even zoeken. EDIT: Klikkie Bewerkt: 28 december 2009 door Freaksken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sean5874 Geplaatst: 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2010 Hallo, Ik had een klein vraagje, ik ben bezig met een laptop-systeem en ik wil een soort google maken d.m.v een input dialog. Het systeem bevat allemaal sites bijv. /www.cluckinbell.com . Nu vraag ik me af of het mogelijk is dat als je 'cluckin bell' intypt, je word doorgelinkt naar het command /www.cluckinbell.com. Weet iemand dit? sean5874 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wanted Geplaatst: 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2010 Hallo, Ik had een klein vraagje, ik ben bezig met een laptop-systeem en ik wil een soort google maken d.m.v een input dialog. Het systeem bevat allemaal sites bijv. /www.cluckinbell.com . Nu vraag ik me af of het mogelijk is dat als je 'cluckin bell' intypt, je word doorgelinkt naar het command /www.cluckinbell.com. Weet iemand dit? sean5874 Ja hoor. Zet in de actie van de Dialog: if(!strcmp(inputtext, "cluckin bell", true, 12) // Controleert of de speler 'cluckin bell' heeft ingetypt. { OnPlayerCommandText(playerid, "/www.cluckinbell.com"); // Verwijst de speler naar het command: '/www.cluckinbell.com'. return 1; // Stopt de functie. } Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1112rutger Geplaatst: 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2010 Ik probeer al een week een command te maken die een auto toevoegt aan het script, en dat die auto nog blijft staan ook. Maar het lukt me maar niet Kan iemand me helpen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAguillaume Geplaatst: 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2010 (bewerkt) Ik probeer al een week een command te maken die een auto toevoegt aan het script, en dat die auto nog blijft staan ook. Maar het lukt me maar niet Kan iemand me helpen? Zoiets als dit?: if(strcmp(cmd, "/car", true) == 0) { AddStaticVehicle(model ID, x pos, y pos, z pos, z rot, color 1, color 2); return 1; } EDIT: Als je een auto permanent wilt toevoegen, gewoon ingame /save INFO intypen en je kunt je code dan zien in savedpositions.txt Bewerkt: 5 januari 2010 door GTAguillaume Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.