1112rutger Geplaatst: 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2010 Ja dat weet ik, zo'n command heb ik nu ook. Maar ik wil d.m.v die command dus een auto maken die blijft staan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAguillaume Geplaatst: 5 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2010 Ja dat weet ik, zo'n command heb ik nu ook. Maar ik wil d.m.v die command dus een auto maken die blijft staan. Met AddStaticVehicle blijf die auto daar ook staan? Of bedoel je iets anders? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1112rutger Geplaatst: 6 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2010 Ik heb een command die het volgende doet: /veh <carid> <color1> <color2> Hij werkt met Addstaticvehicle(vehid,x,y,z,angle,c1,c2); (ik heb de vehid enz. new's). Als ik nu /veh doe in game, spawnd die vehicle MAAr als ik de GM restart dan issie weg. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAguillaume Geplaatst: 6 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2010 Ik heb een command die het volgende doet: /veh <carid> <color1> <color2> Hij werkt met Addstaticvehicle(vehid,x,y,z,angle,c1,c2); (ik heb de vehid enz. new's). Als ik nu /veh doe in game, spawnd die vehicle MAAr als ik de GM restart dan issie weg. Dan moet je gewoon Addstaticvehicle(vehid,x,y,z,angle,c1,c2) bij OnGameModeInit() toevoegen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1112rutger Geplaatst: 6 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2010 Lijkt me sterk :S. Kijk ik heb nu: dcmd_veh(playerid, params[]) { new Float:x, Float:y, Float:z, Float:angle; GetPlayerPos(playerid, x, y, z); new c1; new c2; new vehid; if(PlayerInfo[playerid][adminlevel] >= 2) { if(sscanf(params, "i,i,i", vehid,c1,c2)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_DRED, "USAGE: /veh <carid> <color1> <color2>"); return 1; } SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, "You've spawned a vehicle!"); [b]AddStaticVehicle(vehid,x+1,y,z,angle,c1,c2);[/b] return 1; } return 1; } Die auto blijft dus niet staan na een restart, o.a omdat hij niet word opgeslagen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAguillaume Geplaatst: 6 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2010 Inderdaad, je moet de code voor de auto in een bestand opslaan en dan kun je hem later bij OnGameModeInit zetten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1112rutger Geplaatst: 6 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2010 Inderdaad, je moet de code voor de auto in een bestand opslaan en dan kun je hem later bij OnGameModeInit zetten. Maar ik wil dat die command hem automatisch opslaat, zodat ik later niet hoef te copy paste. Dus, dat mensen hem direct kunnen gebruiken, ook als er een restart is geweest . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAguillaume Geplaatst: 6 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2010 Inderdaad, je moet de code voor de auto in een bestand opslaan en dan kun je hem later bij OnGameModeInit zetten. Maar ik wil dat die command hem automatisch opslaat, zodat ik later niet hoef te copy paste. Dus, dat mensen hem direct kunnen gebruiken, ook als er een restart is geweest . Dat klinkt mij niet echt eenvoudig om te maken, dan zou je al een plugin moeten hebben die je code er automatisch bij zet en compileert. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst: 6 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2010 Het is niet mogelijk om via buiten Pawno om de gamemode aan te passen. Wat je wel zou kunnen toevoegen is een systeem dat alle Model-ID's, Coordinaten en kleuren uit een bestand leest. Je kan dan wel ingame het bestand aanpassen zodat bij restart het voertuig weer geladen wordt. Maar let wel op dat dit een erg ingewikkeld systeem is. Misschien kan je wat vinden in de showroom op het sa:mp forum. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAguillaume Geplaatst: 7 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2010 Het is niet mogelijk om via buiten Pawno om de gamemode aan te passen. Wat je wel zou kunnen toevoegen is een systeem dat alle Model-ID's, Coordinaten en kleuren uit een bestand leest. Je kan dan wel ingame het bestand aanpassen zodat bij restart het voertuig weer geladen wordt. Maar let wel op dat dit een erg ingewikkeld systeem is. Misschien kan je wat vinden in de showroom op het sa:mp forum. Ohh, zo ver had ik nog niet gedacht. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sean5874 Geplaatst: 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2010 Hallo, Ik heb een vliegveld systeem dat zorgt dat je vanaf LS-airport naar lv en sf kan vliegen. Maar nu probeer ik een systeem te maken dat de vluchten annuleert met slecht weer (erg RP dacht ik...), maar een functie als GetWeatherId kan ik niet vinden op de wiki. Bestaat deze of is hier iets anders voor? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 8 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2010 Die bestaat ook niet. Je kan het zo doen: new gWeather = 0; stock SetWeatherEx(weatherid) { SetWeather(weatherid); gWeather = weatherid; } en als je dan wil checken voor het weer: if(gWeather == 8 || gWeather == 9) // kan je nog meer bij doen { // Slecht weer code } Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1112rutger Geplaatst: 11 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2010 Ik zoek een public scriptje zoals bijv: SendMessageLocal(float:radi,color,text); Zodat de ingevoerde tekst dus voor een bepaald gebied gezien kan worden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wanted Geplaatst: 12 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2010 Ik zoek een public scriptje zoals bijv: SendMessageLocal(float:radi,color,text); Zodat de ingevoerde tekst dus voor een bepaald gebied gezien kan worden. stock SendLocalMessage(Float:Radius, Float:X, Float:Y, Float:Z, Color, Text[]) { for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, Radius, X, Y, Z) { SendClientMessage(i, Color, Text); } } } Volgens mij zou dat moeten werken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 12 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2010 LimitGlobalChatRadius(Float:radius); Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.