Remcconen Geplaatst: 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2010 if(check == 0) { SendClientMessage(playerid, COLOR, "Check: Failed"); return 1; } if(check == 1) { SendClientMessage(playerid, COLOR, "Check: Passed"); return 1; } Dit zou vldoende moeten zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mkb122 Geplaatst: 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2010 Ik zou graag een DM script in roleplay willen.. maar ik weet niet hoe ik een punt maak bijvoorbeeld stadium. dat je daar MOET staan om te joinen. want nu kan je overal /joindm type dat is een beetje onrealistisch. Kan iemand mij helpen wat ik hier moet gebruiken? ik gebruik dit. if(!strcmp(cmdtext,"/joindm",true)) { SetPlayerPos(playerid, -2062.492, 227.1801, 15); SetPlayerPos(playerid, -2058.629, 270.5747, 15); SetPlayerPos(playerid, -2097.256, 175.8956, 15); SetPlayerPos(playerid, -2035.453, 164.0607, 15); SetPlayerPos(playerid, -2093.393, 294.2445, 15); } return 1; ik zou ook graag willen dat zijn skin weapons en etc word terug gezet. bedankt, mvg mkb122 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shotyoudie Geplaatst: 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2010 (bewerkt) Ik zou graag een DM script in roleplay willen.. maar ik weet niet hoe ik een punt maak bijvoorbeeld stadium. dat je daar MOET staan om te joinen. want nu kan je overal /joindm type dat is een beetje onrealistisch. Kan iemand mij helpen wat ik hier moet gebruiken? ik gebruik dit. if(!strcmp(cmdtext,"/joindm",true)) { SetPlayerPos(playerid, -2062.492, 227.1801, 15); SetPlayerPos(playerid, -2058.629, 270.5747, 15); SetPlayerPos(playerid, -2097.256, 175.8956, 15); SetPlayerPos(playerid, -2035.453, 164.0607, 15); SetPlayerPos(playerid, -2093.393, 294.2445, 15); } return 1; ik zou ook graag willen dat zijn skin weapons en etc word terug gezet. bedankt, mvg mkb122 Het zou zo kunnen: if(!strcmp("/joindm",cmdtext)) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7.0, 2695.6880, -1704.6300, 11.8438))//stadion coordinaten { SetPlayerPos(playerid, -2062.492, 227.1801, 15); SetPlayerPos(playerid, -2058.629, 270.5747, 15); SetPlayerPos(playerid, -2097.256, 175.8956, 15); SetPlayerPos(playerid, -2035.453, 164.0607, 15); SetPlayerPos(playerid, -2093.393, 294.2445, 15);//Maar 1 SetPlayerPos ! } else { SendClientMessage(playerid, KLEUR,"Je bent niet bij de station ingang!"); //kleur veranderen in wat jezelfwil } return 1; } MAAR deze code = fout je kan niet 1 iemand op 5 verschillende plaatsen tegelijk zetten :O En wapens opslaan weet ik niet :\ geen ervaring mee... ~Shotyoudie EDIT: Sorry voor spelfouten me keybord batteijn zijn stervende :| Offtopic:ik ken jou van warrock.nl Bewerkt: 17 april 2010 door shotyoudie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 17 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 april 2010 new Float:DM_JoinPoints[5][3] = { {-2062.492, 227.1801, 15}, {-2058.629, 270.5747, 15}, {-2097.256, 175.8956, 15}, {-2035.453, 164.0607, 15}, {-2093.393, 294.2445, 15} }; if(!strcmp("/joindm", cmdtext, true)) { for(new i = 0; i < 5; i++) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(DM_JoinPoints[i][0], DM_JoinPoints[i][1], DM_JoinPoints[i][2])) { SetPlayerPos(playerid, ... ); GivePlayerWeapon(playerid, ... ); // teleport de speler in de dm area break; } } return 1; } Zoiets. Of bedoel je iets anders? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mkb122 Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2010 Ik Word zoo vies gek gezeik kut PAWNO! Ik probeer een turf war als filterscritpt te maken.. maar het LUKT maar niet gezeik zooi! ik gaa overnieuw beginnen, zou iemand mij willen helpen? TURF War Als filterscript.. voor RPG bedankt alvast Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
goudewup Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2010 Met jouw script ervaring is de kans een succesvolle RPG te maken heel klein. Probeer eerst eens met iets anders te beginnen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mkb122 Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2010 Met jouw script ervaring is de kans een succesvolle RPG te maken heel klein. Probeer eerst eens met iets anders te beginnen Ja weet het maar het is wel het leuskte.. kheb genoeg tijd dus.. maar die Pickups zijn allemaal al gelukt:) hartstikke bedankt jullie! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shotyoudie Geplaatst: 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 april 2010 Met jouw script ervaring is de kans een succesvolle RPG te maken heel klein. Probeer eerst eens met iets anders te beginnen Ja weet het maar het is wel het leuskte.. kheb genoeg tijd dus.. maar die Pickups zijn allemaal al gelukt:) hartstikke bedankt jullie! Als ik jouw was zou ik met stunt freeroam beginnen heb ik ook gedaan zo leer je goed scripten en heb je over een paar maanden(als je blijft scripte dan) stukke meer script kennis en kan je veel meer alleen doen. ~Shotyoudie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mkb122 Geplaatst: 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2010 Klopt shotyoudie.. ik weet nu al veel meer... Alleen dit ik nog steeds dat ik propertys wil + Register Login Systeem + bank systeem. Ik had een TuT van sandra gevolgt met die Register en Login systeem maar ik had dan nog propertys nodig+ Bank systeem. als ik die dinge zelf kan scripte heb je wel wat meer ervaring nodig.. dus ik vraag iemand of hij of zij een script heeft met Property's Bank en Login/register systeem in een FS of dat ik heb kan adden in gamemode. Want dit word niks zoo.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
robbie21496 Geplaatst: 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2010 Hallo iedereen, Ik ben bezig met een RP server, een engelstalige, en ik kan nog niet alle scripts alleen maken, maar ik ben op zoek naar 2 scripts. Het eerste: Een script waarin teams kunnen worden gemaakt, eentje genaamd LSPD. Een admin zou mensen in dat team kunnen joinen. LSPD moet dan beschikking krijgen om het tweede te gebruiken. Het tweede: Bestaat uit meerdere delen. De eerste hiervan is het /tazer command. Als een teamlid van LSPD dat commando intypt, dan moet: - De dichtbijzijnde speler 8 seconden niet kunnen bewegen - Die speler moet maximaal 60 eenheden van de persoon afstaan die het commando gebruikt - Die speler die wordt getazert mag geen teamgenoot(LSPD) zijn of admin. /suspect command Als een LSPD teamlid /suspect [iD andere speler] [beschrijving] intikt, moet er het volgende gebeuren: - De andere speler kan voor 5 minuten niet bewegen en is in een gebogen houding. (In veel servers is dat /hide) - De andere speler moet getasert zijn of heeft zijn handen omhoog - Het /arrest command moet beschikbaar zijn /arrest command Als een LSPD teamlid /arrest [iD] [bedrag] [Tijd] intikt, dan: - Word de verdachte geteleporteerd naar de cel van het LSPD bureau - Wat het lspd teamlid bij 'bedrag' invoert wordt afgetrokken van het cash saldo van de verdachte - Wat het lspd teamlid bij 'tijd' invoert, is het aantal minuten dat verdachte in de cel blijft (als hij uitlogt en daarna opnieuw inlogt, moet hij de resterende tijd uitzitten) - Alleen een verdachte die 1 of meer wanted sterren (/suspect) heeft kan worden opgesloten - Dit commando kan alleen worden uitgevoerd als zowel verdachte als lspd teamlid bij een 'arrest point' staan. Arrest point: Als laatste heb ik ook behoefte aan een soort arrest point. Het idee is dat er ergens een politie ster is, het zelfde als het bribe-icoontje in de singelplayer, en als je daar staat kan /arrest worden uitgevoerd. -- Het is een heleboel, maar ik zou het zeer fijn vinden als iemand me hierbij kan helpen Btw, als er iemand is die veel van scripten weet en me zou willen helpen, stuur dan AUB een pm, ik zal je dan via PM mijn msn vertellen zodat we verder kunnen praten, uiteraard wordt je, als de server online is, admin. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
goudewup Geplaatst: 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2010 In dit topic worden geen hele gamemodes voorgeschoteld Je kan ook beter zelf leren scripten en niet verwachten dat wij zoveel doen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shotyoudie Geplaatst: 28 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2010 In dit topic worden geen hele gamemodes voorgeschoteld Je kan ook beter zelf leren scripten en niet verwachten dat wij zoveel doen... Ik geef je gelijk :O en er staat bovenaan Alleen voor kleine scripts ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
powerkip96 Geplaatst: 29 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2010 Hallo Jongens, Ik ben bezig met een DM-Server. Ik heb een probleempje als ik Commands add, krijg ik errors omdat die dit NOG niet kan lezen. Hoe add ik dit? Ik heb dit ook in mn RP-Server. Alvast Bedankt, Surkan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
goudewup Geplaatst: 30 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2010 Daarvoor zouden we dan wel even je code moeten zien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
powerkip96 Geplaatst: 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2010 Nja, Echte code nie maar dit kan die nie lezen hier is het dan dan: TMP IDX CMD PS. De new tmp[32]; new idx; new cmd[32]; cmd = strtok(cmdtext, idx); geeft 1error en 1warning Voor CMD heb ik nu CMDText, maar als nog hoop ik dat jullie hierbij kunnen helpen new tmp[32]; new cmd[32]; new idx; cmd = strtok(cmdtext, idx); Error + Warning: C:\Users\Michael\Desktop\Mijneigenserver+script\gamemodes\mneigenscript.pwn(614) : error 047: array sizes do not match, or destination array is too small C:\Users\Michael\Desktop\Mijneigenserver+script\gamemodes\mneigenscript.pwn(611) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: "tmp" Bij voorbaat dank. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.