Big Boss Geplaatst: 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2010 Nou, nee. Het voertuig staat al op slot vanaf het moment dat ie voor het eerst voor jouw verschijnt (m.a.w. wanneer je het grijze driehoekje op je radar ziet verschijnen). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kwarde Geplaatst: 5 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2010 Nou, nee. Het voertuig staat al op slot vanaf het moment dat ie voor het eerst voor jouw verschijnt (m.a.w. wanneer je het grijze driehoekje op je radar ziet verschijnen). Ja ik zie het al :S Ik zat te denken aan OnPlayerEnterVehicle, maar dit was natuurlyk OnVehicleStreamIn :S Sorry... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Johannetje2 Geplaatst: 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2010 (bewerkt) Ik heb de fout al, maar toch nog bedankt! EDIT: Ik heb nu deze code: if(strcmp(cmdtext, "/koopcl", true) == 0) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.0, 1380.5502929688,-1088.7947998047,26.754270553509)) { if(!strcmp(CLZinnetje, "1",true)) { if (100 <= GetPlayerMoney(playerid)) { GivePlayerMoney(playerid, - 100); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, "Je hebt een LOL gekocht!"); GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName)); dini_Create(udb_encode(pName)); dini_BoolSet("LOL.txt", udb_encode(pName), 0); format(CLZinnetje, 64, "%s", dini_Get("LOL.txt", udb_encode(pName))); } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, "Je hebt niet genoeg geld om een LOL te kopen!"); } } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, "Je hebt al een LOL!"); } } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAY, "Je bent niet bij het stadshuis!"); return 1; } } Maar bij elk stukje wat een error moet zijn bijvoorbeeld niet genoeg geld, zegt hij SERVER:UNKNOWN COMMAND Hoe op te lossen? EDIT: Ik heb het opgelost door simpelweg een return 1; achter elke error te zetten. Bewerkt: 6 juni 2010 door Johannetje2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morph1 Geplaatst: 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2010 ik heb een keer in een server gezien dat er een soort kannon was, dan had je een korte buis met precies recht erachter een schans en aan het einde van die buis zat een soort checkpoint en als je daar in staat bevriest je mannetje en krijg je in beeld 3, 2, 1, en dan word je heel hard uit de buis geschoten met explosies rondom de buis en de auto was niet kapot, dan ga je dus heel hard over de schans en vlieg je heel ver weg:P weet iemand hoe je zoiets kan maken want ik wil dat graag ook in me server. ps. de buizen en de schans heb ik al. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
007 Harings Geplaatst: 15 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2010 Ik ben aan het dit aan het zoeken: ArmyCars * Dat alleen army (job2) in armywagens kan zoals: hunter,hydra,patriot,... Policecars * Dat alleen Police (job1) in Policewagens kan zoals: Copcar,Copbike,... Betaalpoort * Dat je een poort kan zetten waar je bv 100$ moet betalen voordat die opengaat voor ongeveer 7 seconde Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gm_jerry Geplaatst: 11 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2010 Kan iemand een jail+iemand handboeien command voor me maken die alleen voor Gteam TEAM_COP0 is ( if(gTeam[playerid] == TEAM_COP0) ). Je moet eerst bij iemand handboeien omdoen en dan pas kan je hem jailen, je moet natuurlijk wel dichtbij degene staan die je wilt handboeien. Thx ik proberde ook een jail command dat jezelf achter de tralies kwam helaas werkte het niet en viel ik door de lucht en alleen met unjail kwam ik veilig aan de grond dus goed verder zoeken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gm_jerry Geplaatst: 19 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2010 Ik zou graag een registratie/login window op mijn server willen, die automatisch in beeld komt bij het connecten, ik wil deze aansluitend op Sandra's loginsysteem maken, kan iemand me helpen?? nou ik heb zo scherm maar ik denk niet dat je er veel aan hebt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gm_jerry Geplaatst: 19 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2010 ik zou wel een simpele speedmeter willen die makelijk in te zetten is met niet te veel codes zeg natuurlijk wel waar ik hem moet plaatsen in het script Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morph1 Geplaatst: 20 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 september 2010 (bewerkt) ik zou wel een simpele speedmeter willen die makelijk in te zetten is met niet te veel codes zeg natuurlijk wel waar ik hem moet plaatsen in het script ik heb een van de beste, als je even w8 zet ik hem zo neer, zit nu op een andere computer:P het is gewoon een filterscriptje Bewerkt: 20 september 2010 door Morph1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gm_jerry Geplaatst: 20 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 september 2010 ik zou wel een simpele speedmeter willen die makelijk in te zetten is met niet te veel codes zeg natuurlijk wel waar ik hem moet plaatsen in het script ik heb een van de beste, als je even w8 zet ik hem zo neer, zit nu op een andere computer:P het is gewoon een filterscriptje oke dat zou fijn zijn ik vind dat het gewoon in me server hoort het is een stunt roleplay server Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morph1 Geplaatst: 20 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 september 2010 (bewerkt) zet dit gewoon in een new pawn bestand, sla het op in de map filterscripts als speedometer ofzo, en compile hem, zet hem in je server en klaar is kees:P #include <a_samp> enum td { Text:TDSpeedClock[10] } new TextDraws[td]; new Text:TextDrawsd[MAX_PLAYERS][4]; new DeActiveSpeedometer[MAX_PLAYERS]; public OnFilterScriptInit() { print("Clock Speedometer load"); TextDraws[TDSpeedClock][0] = TextDrawCreate(491.000000,393.000000,"~g~20"); TextDraws[TDSpeedClock][1] = TextDrawCreate(487.000000,372.000000,"~g~40"); TextDraws[TDSpeedClock][2] = TextDrawCreate(491.000000,351.000000,"~g~60"); TextDraws[TDSpeedClock][3] = TextDrawCreate(524.000000,338.000000,"~g~80"); TextDraws[TDSpeedClock][4] = TextDrawCreate(564.000000,341.000000,"~g~100"); TextDraws[TDSpeedClock][5] = TextDrawCreate(594.000000,360.500000,"~g~120"); TextDraws[TDSpeedClock][6] = TextDrawCreate(591.000000,383.000000,"~g~140"); TextDraws[TDSpeedClock][7] = TextDrawCreate(578.000000,402.000000,"~g~160"); TextDraws[TDSpeedClock][8] = TextDrawCreate(534.000000,396.000000,"~r~/ \\"); TextDraws[TDSpeedClock][9] = TextDrawCreate(548.000000,401.000000,"."); TextDrawLetterSize(TextDraws[TDSpeedClock][8], 1.059999, 2.100000); TextDrawLetterSize(TextDraws[TDSpeedClock][9], 0.73, -2.60); for(new i; i < 10; i++) { TextDrawSetShadow(TextDraws[TDSpeedClock][i], 1); TextDrawSetOutline(TextDraws[TDSpeedClock][i], 0); } return 1; } public OnFilterScriptExit() { print("Clock Speedometer unload"); return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if(strcmp(cmdtext[1], "speedo", false) == 0) { new strOptionInfo[2][37]= { "You have turned on your speedometer", "You have turned off your speedometer" }; DeActiveSpeedometer[playerid] = !DeActiveSpeedometer[playerid]; SendClientMessage(playerid, 0x00AA00FF, strOptionInfo[DeActiveSpeedometer[playerid]]); if(!DeActiveSpeedometer[playerid]) { for(new i; i < 10; i++) TextDrawShowForPlayer(playerid, TextDraws[TDSpeedClock][i]); for(new i; i < 4; i++) TextDrawsd[playerid][i] = TextDrawCreate(555.0, 402.0, "~b~."); } else { for(new i; i < 4; i++) TextDrawHideForPlayer(playerid, TextDrawsd[playerid][i]); for(new i; i < 10; i++) TextDrawHideForPlayer(playerid, TextDraws[TDSpeedClock][i]); } return 1; } return 0; } public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) { if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER && !DeActiveSpeedometer[playerid]) { for(new i; i < 10; i++) TextDrawShowForPlayer(playerid, TextDraws[TDSpeedClock][i]); for(new i; i < 4; i++) TextDrawsd[playerid][i] = TextDrawCreate(555.0, 402.0, "~b~."); } else { for(new i; i < 4; i++) TextDrawHideForPlayer(playerid, TextDrawsd[playerid][i]); for(new i; i < 10; i++) TextDrawHideForPlayer(playerid, TextDraws[TDSpeedClock][i]); } return 1; } public OnPlayerUpdate(playerid) { new Float:fPos[3], Float:Pos[4][2], Float:fSpeed; if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER && !DeActiveSpeedometer[playerid]) { GetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), fPos[0], fPos[1], fPos[2]); fSpeed = floatsqroot(floatpower(fPos[0], 2) + floatpower(fPos[1], 2) + floatpower(fPos[2], 2)) * 200; new Float:alpha = 320 - fSpeed; if(alpha < 60) alpha = 60; for(new i; i < 4; i++) { TextDrawHideForPlayer(playerid, TextDrawsd[playerid][i]); TextDrawDestroy(TextDrawsd[playerid][i]); GetDotXY(548, 401, Pos[i][0], Pos[i][1], alpha, (i + 1) * ; TextDrawsd[playerid][i] = TextDrawCreate(Pos[i][0], Pos[i][1], "~b~."); TextDrawLetterSize(TextDrawsd[playerid][i], 0.73, -2.60); TextDrawSetOutline(TextDrawsd[playerid][i], 0); TextDrawSetShadow(TextDrawsd[playerid][i], 1); TextDrawShowForPlayer(playerid, TextDrawsd[playerid][i]); } } return 1; } stock GetDotXY(Float:StartPosX, Float:StartPosY, &Float:NewX, &Float:NewY, Float:alpha, Float:dist) { NewX = StartPosX + (dist * floatsin(alpha, degrees)); NewY = StartPosY + (dist * floatcos(alpha, degrees)); } p.s. credits gaan niet naar mij, weet niet wie hem gemaakt heeft, heb hem gewoon zo gedownload Bewerkt: 8 november 2010 door Morph1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
treindom Geplaatst: 10 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2011 Hallo. Kan iemand even een scriptje maken als ik /givemeonecar in typ dat ik dan een turismo krijg. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morph1 Geplaatst: 10 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2011 (bewerkt) Hallo. Kan iemand even een scriptje maken als ik /givemeonecar in typ dat ik dan een turismo krijg. he kak nu moet ik wel reageren if(!strcmp(cmdtext, "/givemeonecar")) { new float:X, float:Y, float:Z, float:Angle; new Turismo; DestroyVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid)); // hier word het voertuig waar je op dat moment in zit vernietigd GetPlayerPostition(playerid, X,Y,Z); GetPlayerFacingAngle(playerid, Angle); Turismo = CreateVehicle(451, 0.0,0.0,5.0,0.0,3,3,5000); PutPlayerInVehicle(playerid, Turismo,0); SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid), X,Y,Z); SetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid), Angle); return 1; } ik weet niet waar die warnings vandaan komen maar hij doet het wel. Bewerkt: 10 januari 2011 door Morph1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
treindom Geplaatst: 10 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2011 if(!strcmp(cmdtext, "/givemeonecar")) { new float:X, float:Y, float:Z, float:Angle; new Turismo; DestroyVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid)); // hier word het voertuig waar je op dat moment in zit vernietigd GetPlayerPostition(playerid, X,Y,Z); GetPlayerFacingAngle(playerid, Angle); Turismo = CreateVehicle(451, 0.0,0.0,5.0,0.0,3,3,5000); PutPlayerInVehicle(playerid, Turismo,0); SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid), X,Y,Z); SetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid), Angle); return 1; } Waar moet ik die plaatsen ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morph1 Geplaatst: 10 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2011 onder OnPlayerCommandText Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.