Idol Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 (bewerkt) beste mensen, wat is volgens jullie mening de beste total conversion mod die er is voor san andreas? want ik zoek een paar leuke total conversion mods. groeten, Idol. Bewerkt: 4 oktober 2009 door Idol Reageren
.Senne Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 GTA United is een erg leuke. http://www.moddb.com/mods/gta-united Reageren
Idol Geplaatst: 4 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 ziet er goed uit! ga ik zeker proberen! dank u wel! groeten, Idol. meerdere total conversion mods zijn altijd welkom trouwens. Reageren
Idol Geplaatst: 8 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2009 wel een goede mod. alleen het loopt zo nu en dan vast. en je kan er geen savegames in loaden. dus je moet elke keer een newgame laden. ik ga denk effe san vice downloaden. lijk me wel een goede total conversion mod. Reageren
Beagle Geplaatst: 9 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2009 Bij elke TC kan je je originele savegames niet meer laden, dus altijd als de main.scm vervangen word een new game starten. Daarna kan je gewoon opslaan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.