TaartJJ~! Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 (bewerkt) Goedenavond mensen, ik weet dat het normaal gesproken een regel is om dat lijstje te gebruiken, maar ik vraag me af of dat wel nodig is voor zo'n simpel verzoek. Mocht een moderator het toch niet gepast vinden, voel u vrij om het op slot te zetten, dan doe ik het wel op de andere manier. Mijn vraag is heel simpel: Kan iemand "Official Webshop" wegwerken? Alvast bedankt Bewerkt: 4 oktober 2009 door TaartJJ~!
CrackerzElite Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 Goedenavond mensen, ik weet dat het normaal gesproken een regel is om dat lijstje te gebruiken, maar ik vraag me af of dat wel nodig is voor zo'n simpel verzoek.Mocht een moderator het toch niet gepast vinden, voel u vrij om het op slot te zetten, dan doe ik het wel op de andere manier. Mijn vraag is heel simpel: Kan iemand "Official Webshop" wegwerken? Alvast bedankt Dat je dat niet zelf kan betekent dat het plaatje niet door jouzelf gemaakt is, en dus niet door van jou is. Dan heb je niet het recht het tegenovergestelde te claimen en ermee doen wat je wilt, zoals tekst wegwerken. In het kort: Je mag geen tekst wegwerken van andermans signature's, dat is gewoonweg niet toegestaan en dat noemt men 'rippen', stelen dus.
Silver-Blade Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 (bewerkt) Waar is dit forum voor? Juist, om iemand anders een plaatje VOOR jou (na overhandiging dus VAN jou) te laten maken! Alstu, TaartJJ~! Bewerkt: 4 oktober 2009 door Silver-Blade
TaartJJ~! Geplaatst: 4 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 Dat je dat niet zelf kan betekent dat het plaatje niet door jouzelf gemaakt is, en dus niet door van jou is. Dan heb je niet het recht het tegenovergestelde te claimen en ermee doen wat je wilt, zoals tekst wegwerken. In het kort: Je mag geen tekst wegwerken van andermans signature's, dat is gewoonweg niet toegestaan en dat noemt men 'rippen', stelen dus. Dit is geen signature, overigens vind ik het belachelijk als dit niet zou mogen. Ik zie hier geen auteursrechten op staan: http://www.fanzone.fi/sonataarctica/alku.cfm?lang=en @ Silver-Blade. Bedankt voor de moeite!
Recommended Posts