benhelsloot Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2009 ik zat wat rond te snuvelen op internet toen ik dit vond wel vet he dit is de site http://www.gta4.tv/article/791924/custom-made-annihilator/ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2009 Leuk hoor, maar wat wil je bereiken met dit topic . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
benhelsloot Geplaatst: 4 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2009 Leuk hoor, maar wat wil je bereiken met dit topic . ik wou jullie gewoon wat vets laten zien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2009 Leuk hoor, maar wat wil je bereiken met dit topic . ik wou jullie gewoon wat vets laten zien Is er niet ergens een topic in Lifestyle waar je dergelijke kunt posten , dan ben jij ook geholpen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2009 Hearv94, ben jij een moderator? Neen. Dus dan plaats je beter ook niet zulke opmerkingen, dat zullen de moderators wel beslissen. Dit is wel een leuk weetje. Zo'n helikoptertje zou ik ook toch ook wel graag op m'n kast hebben staan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2009 Hearv94, ben jij een moderator? Neen. Dus dan plaats je beter ook niet zulke opmerkingen, dat zullen de moderators wel beslissen.Dit is wel een leuk weetje. Zo'n helikoptertje zou ik ook toch ook wel graag op m'n kast hebben staan. Inderdaad! Iets leuks voor je verzameling! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bndbendo Geplaatst: 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2009 Ik vind hem cool. Mis alleen de 4 miniguns. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sa_bulldog Geplaatst: 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2009 Ik vind hem cool. Mis alleen de 4 miniguns. Dit soort helikopter worden natuurlijk ook gewoon normaal gebruikt voor transport. Het is wel een grappig helikoptertje dat iemand die gewoon in zijn kast heeft staan. Alleen wel jammer dat hij beschadigt is (kijkt naar raampje) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2009 Dit soort helikopter worden natuurlijk ook gewoon normaal gebruikt voor transport. Het is wel een grappig helikoptertje dat iemand die gewoon in zijn kast heeft staan. Alleen wel jammer dat hij beschadigt is (kijkt naar raampje) Ik denk dat dat juist kogelgaten zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtavcsky Geplaatst: 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2009 Ongetwijfeld kun je dit soort helicopter wel vinden in een speciaalzaak / hobbyzaak. Inderdaad tof om hem dan diezelfde kleuren mee te geven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jobator Geplaatst: 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2009 ik wil hem ook wel hebben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vercetti24 Geplaatst: 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2009 Op die site staan er meer screens. Er ligt een M4 achter in de heli, naast een bloedvlek. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
benhelsloot Geplaatst: 5 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2009 het zijn ook kogel gaten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2009 Ziet erl euk uit met die details is mooi gemaakt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2009 Waarschijnlijk is het een schaalmodel van de "echte" Sikorsky UH-60 Black Hawk, en dan aangepast zodat hij lijkt op de GTA-versie. Op onderstaande screen zie je de "whirlie" die gebruikt wordt door de US Homeland Security. Wie na het zien van onderstaande foto de overeenkomsten met de Annihilator uit GTA IV niet ziet, mag zich melden bij de KNO-arts. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.