Jump to content

Annihilator


benhelsloot

Recommended Posts

  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    6

  • jobator

    5

  • GTAKevin023

    4

  • benhelsloot

    3

't Lijkt wel of we voor elk GTA IV hebbedingetje een Topic aan gaan maken xD. OT: Ziet er vet uit, zou ik wil in m'n kast hebben willen staan :).

ja, zou wel vet zijn!

vb de figuren van gta de auto's enzo!

Ik heb zoiets. Ik heb NB in mn kast staan, alleen kostte die me 500 euro.

Enzelf ben ik ook opzoek naar zelfbouwmaterialen waarmee ik dit soort dingen maak.

OT: Vet!! Ik zou er veel geld voor over hebben, als ik het had :D

Link to comment
Delen op andere websites

't Lijkt wel of we voor elk GTA IV hebbedingetje een Topic aan gaan maken xD. OT: Ziet er vet uit, zou ik wil in m'n kast hebben willen staan :).

ja, zou wel vet zijn!

vb de figuren van gta de auto's enzo!

Ik heb zoiets. Ik heb NB in mn kast staan, alleen kostte die me 500 euro.

Enzelf ben ik ook opzoek naar zelfbouwmaterialen waarmee ik dit soort dingen maak.

OT: Vet!! Ik zou er veel geld voor over hebben, als ik het had :D

Een Niko Bellic? Wow, zou ik ook heel graag willen... :Y

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben ook met zon helikopter bezig,alleen dan echt gemotoriseerd

Hij moet echt kunnen gaan vliegen,alleen zal het wel nooit lukken denk ik,alleen ik heb wel een heel sterk benzinemotortje in elkaar gezet,hij kan al echt balletjes afschieten,en om hem licht te houden heb ik veel met kunststof gewerkt,maar er zitten ook metalen delen in,maar ik enk dat hij toch iets te zwaar is om hem werkelijk omhoog te gaan krijgen :-(

Met de reden,hij zou het wel kunnen houden,maar dat benzine motortje is met een amerikaanse auto te vergelijken :bonk: als hij opstart is je tank alweer leeg xDen nog meer ruimte voor nog meer benzine heb ik niet :N Er gaat bijna een halve liter in,en als hij aan de grond staat en hij staat aan,dan wil je gas geven,dan slaat hij af,dan zet je hem weer aan,het is elektrische start :puh: ,maar dan wil je vol vermogen geven,is hij al leeg,er komt ook eigenlijk veel te veel rook uit,dus volgensmij klopt het motortje niet helemaal :N

EDIT:

En het probleem is ontdekt :D

De rotor schroef zat iets te vast..en het benzineklepje werkt niet helemaal goed,aan het einde van de dag is dat wel verholpen

EDIT2:

Hij start,maar komt nogsteeds niet van de grond :N

Bewerkt: door jobator
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...