jordib12 Geplaatst: 9 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2009 wel nice dat is hem! hi Reageren
Nissan Geplaatst: 9 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2009 't Lijkt wel of we voor elk GTA IV hebbedingetje een Topic aan gaan maken xD. OT: Ziet er vet uit, zou ik wil in m'n kast hebben willen staan . Reageren
jordib12 Geplaatst: 10 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2009 't Lijkt wel of we voor elk GTA IV hebbedingetje een Topic aan gaan maken xD. OT: Ziet er vet uit, zou ik wil in m'n kast hebben willen staan . ja, zou wel vet zijn! vb de figuren van gta de auto's enzo! Reageren
!NickName! Geplaatst: 10 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2009 't Lijkt wel of we voor elk GTA IV hebbedingetje een Topic aan gaan maken xD. OT: Ziet er vet uit, zou ik wil in m'n kast hebben willen staan . ja, zou wel vet zijn! vb de figuren van gta de auto's enzo! Ik heb zoiets. Ik heb NB in mn kast staan, alleen kostte die me 500 euro. Enzelf ben ik ook opzoek naar zelfbouwmaterialen waarmee ik dit soort dingen maak. OT: Vet!! Ik zou er veel geld voor over hebben, als ik het had Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 10 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2009 't Lijkt wel of we voor elk GTA IV hebbedingetje een Topic aan gaan maken xD. OT: Ziet er vet uit, zou ik wil in m'n kast hebben willen staan . ja, zou wel vet zijn! vb de figuren van gta de auto's enzo! Ik heb zoiets. Ik heb NB in mn kast staan, alleen kostte die me 500 euro. Enzelf ben ik ook opzoek naar zelfbouwmaterialen waarmee ik dit soort dingen maak. OT: Vet!! Ik zou er veel geld voor over hebben, als ik het had Een Niko Bellic? Wow, zou ik ook heel graag willen... Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 10 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2009 Hij ziet er idd vet uit. Eigenlijk moet je gewoon een modelkit van de Blackhawk kopen in elkaar zetten en de kleuren aan de buitenkant goed maken. Simpel. Reageren
jobator Geplaatst: 10 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2009 (bewerkt) ik ben ook met zon helikopter bezig,alleen dan echt gemotoriseerd Hij moet echt kunnen gaan vliegen,alleen zal het wel nooit lukken denk ik,alleen ik heb wel een heel sterk benzinemotortje in elkaar gezet,hij kan al echt balletjes afschieten,en om hem licht te houden heb ik veel met kunststof gewerkt,maar er zitten ook metalen delen in,maar ik enk dat hij toch iets te zwaar is om hem werkelijk omhoog te gaan krijgen Met de reden,hij zou het wel kunnen houden,maar dat benzine motortje is met een amerikaanse auto te vergelijken als hij opstart is je tank alweer leeg xDen nog meer ruimte voor nog meer benzine heb ik niet Er gaat bijna een halve liter in,en als hij aan de grond staat en hij staat aan,dan wil je gas geven,dan slaat hij af,dan zet je hem weer aan,het is elektrische start ,maar dan wil je vol vermogen geven,is hij al leeg,er komt ook eigenlijk veel te veel rook uit,dus volgensmij klopt het motortje niet helemaal EDIT: En het probleem is ontdekt De rotor schroef zat iets te vast..en het benzineklepje werkt niet helemaal goed,aan het einde van de dag is dat wel verholpen EDIT2: Hij start,maar komt nogsteeds niet van de grond Bewerkt: 10 oktober 2009 door jobator Reageren
Lantyz Geplaatst: 10 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2009 Een Niko Bellic? Wow, zou ik ook heel graag willen... Avondje kleien et voilà: Meer foto's van Jaime Margary op Flickr. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 10 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2009 Ook heel mooi! Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 10 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2009 En dan nog al die details!! Reageren
ikt Geplaatst: 10 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2009 Wow! Awesome Infernus iemand? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 10 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2009 *Murciélago*ook model Ziet er wel goed uit eigenlijk . @jobator, misschien je rotorbladen wat kantelen . Reageren
jobator Geplaatst: 10 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2009 nog meer? kzal is kieken Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 12 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2009 (bewerkt) Vet! Bewerkt: 12 oktober 2009 door android Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.