benhelsloot Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2009 1 ding snap ik niet in gta 4 die Jermaine hoor je een heel verhaal over en niko heeft een goed gesprekje met hem gehad ik vind eigenlijk dat hij meer in beeld mocht wat vinden jullie over Jermaine ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2009 Welke Jermaine? Ik ken geen Jermaine hoor... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
benhelsloot Geplaatst: 4 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2009 dit is de missie waar hij inkomt http://nl.wikigta.org/wiki/Easy_Fare_%28GTA_IV%29 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FGras Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2009 miss de nieuwe charcher van de volgende DLC? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2009 miss de nieuwe charcher van de volgende DLC? Dat is Louis Lopez Ach, volgens mij is die Jermaine een standaard personage. Doet iets zwart daar, iets minder wit hier. Standaard GTA, niet veel waarde. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 oktober 2009 Het feit dat niemand hem kent wilt toch wel zeggen dat hij blijkbaar toch niet zo belangrijk is, misschien had hij wel wat meer uitgediept mogen worden ja . @F Gras, niewe Character zeker . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FGras Geplaatst: 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2009 miss de nieuwe charcher van de volgende DLC? Dat is Louis Lopez Ach, volgens mij is die Jermaine een standaard personage. Doet iets zwart daar, iets minder wit hier. Standaard GTA, niet veel waarde. Ik bedoel de 3e DLC Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2009 miss de nieuwe charcher van de volgende DLC? Dat is Louis Lopez Ach, volgens mij is die Jermaine een standaard personage. Doet iets zwart daar, iets minder wit hier. Standaard GTA, niet veel waarde. Ik bedoel de 3e DLC Nee, alsnog niet. Over DLC karakters denkt Rockstar altijd heel goed na... En ik weet nu wie je bedoeld ja. Dat is gewoon een standaard pedestrian waarbij wat tekst is opgenomen, meer niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2009 Hij is lid van de M.O.B. Een gang die zich ophoud over heel Liberty City. Hij is te vinden in de Politie Databasa . Daar kun je alles vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bndbendo Geplaatst: 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2009 Ik kan me wel vinden in de vraag van benhelsloot. Ik had eigenlijk wel verwacht dat ie als random zou terugkomen. Maar goed er zijn wel meer namen genoemd in de game. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.