Mr.Bellic Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 ik ben pas naar New York City geweest de stad waarop GTA IV gebasseerd is en het klopt wel met veel dezelfde auto's chrysler 300C Hummer Escalade limousine af en toe kwam je er gewoon 3 achter elkaar tegen Reageren
GunsNroses61 Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 ik ben pas naar New York City geweest de stad waarop GTA IV gebasseerd is en het klopt wel met veel dezelfde auto'schrysler 300C Hummer Escalade limousine af en toe kwam je er gewoon 3 achter elkaar tegen sorry dat ik bot doe, maar dus?? In GTA is het gewoon door het verhichle spawn system dat hoeft niet perse doordat R* het precies hetzelfde wilt als in NY. dus in NY vindt je dat dan misschien maar dat is niet helemaal hetzelfde in LC Reageren
Mr.Bellic Geplaatst: 4 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 ik ben pas naar New York City geweest de stad waarop GTA IV gebasseerd is en het klopt wel met veel dezelfde auto'schrysler 300C Hummer Escalade limousine af en toe kwam je er gewoon 3 achter elkaar tegen sorry dat ik bot doe, maar dus?? In GTA is het gewoon door het verhichle spawn system dat hoeft niet perse doordat R* het precies hetzelfde wilt als in NY. dus in NY vindt je dat dan misschien maar dat is niet helemaal hetzelfde in LC nee dat klopt maar is wel gewoon toevallig Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 4 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2009 (bewerkt) @GunsNroses61: Maar het is toch leuk om zo iets op te merken??? Maar verder wel leuk opgemerkt! PS: toevallig zijn dit mijn lievelingsmerken!!! Dus echt goed opgemerkt... Bewerkt: 4 oktober 2009 door Grand Theft Auto TOM Reageren
P.ZAAL Geplaatst: 5 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2009 Vergeet de overvloed aan taxie.s niet tot gta Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 5 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2009 Wel grappig , maar het is ergens wel logisch, zouden ze daar nu echt zich heel veel mee hebben beziggehouden of zou het door R* een schatting zjn geweest . Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 6 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2009 In Zeeland rijden er bij mij ook heel veel Chrysler 300 C's Dus ik vind het wel grappig maar dit topic slaat nergens op. Reageren
Gta Bram Geplaatst: 9 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2009 Chrysler, Hummer, Caddilac. Allemaal Amerikaanse merken. En omdat het Liberty City op New York gebasseerd is, moeten er natuurlijk geen Duitse Opels rondrijden, dat zie je in NY ook niet vaak/zelden. Vandaar een beetje dezelfde merken als je normaal in NY ziet. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 9 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2009 Chrysler, Hummer, Caddilac. Allemaal Amerikaanse merken. En omdat het Liberty City op New York gebasseerd is, moeten er natuurlijk geen Duitse Opels rondrijden, dat zie je in NY ook niet vaak/zelden. Vandaar een beetje dezelfde merken als je normaal in NY ziet. De Toyota Prius is Japans. En die zie je ook best vaak in Liberty City rijden. Maar de meeste merken bestaan uit amerikaanse in IV. Ontopic. Als je meestal veel dezelfde auto's ziet. Dan komt dat omdat het spel anders niet goed laadt. Reageren
rdewit Geplaatst: 9 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2009 Ik had gelezen dat R* opnames had gemaakt van kruispunten en wegen in NYC en daarop een heleboel heeft gebaseerd. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.