Vercetti24 Geplaatst: 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2009 Ik heb deze filmpje gevonden op de site van Power Unlimited: Grand Theft Auto Precinct Wat vinden jullie ervan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WaRioRZ Geplaatst: 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2009 Hmm, niet heel erg grappig eigenlijk.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2009 Ging het maar zo gemakkelijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2009 Hmm, niet heel erg grappig eigenlijk.. Geef ik je gelijk in ik snap de grap er niet echt van. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtavcsky Geplaatst: 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2009 Ik vind de clown in Jesperkaj zn handtekening n goed antwoord op dit filmpje. Dan heb je echt nix te doen.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bndbendo Geplaatst: 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2009 Smaken verschillen. Ik vind hem wel geinig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vercetti24 Geplaatst: 5 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2009 Hmm, niet heel erg grappig eigenlijk.. Ik zei ook niet dat het heel grappig is. Het laat gewoon zien hoe het eruitziet als je gepakt bent door de politie in GTA. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FGras Geplaatst: 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2009 Nou. Ik vind het wel HEEEEEL grappig! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flying Dutchman Geplaatst: 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2009 Wel heel typisch voor GTA, je komt overal mee weg. Ik denk dat Rockstar hier ook wel moeite mee heeft gehad bij het maken van GTA:IV, omdat veel dingen steeds realistischer werden t.o.v. alle vorige GTA's. Maar zonder dit zou het geen GTA zijn. Het gaat juist om gigantische chaos trappen en ermee weg komen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shorty_D Geplaatst: 6 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2009 Ik vind er eerlijk gezegd geen bal aan. Hier kan je veel betere dingen voor verzinnen, dan het stukje dat hier word vertoont. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
benhelsloot Geplaatst: 6 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2009 (bewerkt) hahaha geniaal niko heb je verkeerd geschreven Bewerkt: 6 oktober 2009 door benhelsloot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
007 Harings Geplaatst: 12 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2009 Das best wel GRAPPIG die politieagent word er moe van om die op te pakken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 12 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2009 Wat een onzin... en dat jochie lijkt niet eens op Niko Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
007 Harings Geplaatst: 14 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2009 Wat een onzin... en dat jochie lijkt niet eens op Niko Ja dat weten we ge kund moeilijk de echte neme dit is een ''FANFILMPJE'' Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jordib12 Geplaatst: 16 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2009 mmmm, wat vindt ik ervan? boring Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.