Jump to content

Filmpjes bufferen echt shit!?

Recommended Posts

Geplaatst:

Alle filmpjes van het internet (YouTube, DailyMotion etc.) bufferen steeds maar door.

Even een voorbeeld: Ik kijk op internet een filmpje van 8 minuten. Bij het begin kan ik de eerste 5 seconden zien, daarna buffert hij 10 seconden lang, daarna kan ik alleen 2 seconden van het filmpje zien, daarna buffert het weer 10 seconden, en het gaat maar zo door! Dit probleem had ik eerst niet, waarvoor 'OPEENS' nu wel.

Sorry als je het niet begrijpt wat ik schrijf, maar die stress maakt me echt mij dood! :duh:

Geplaatst:

Denk van niet, want anders zou er een email of dergelijke komen, maar het is niet alleen YouTube hé. :7

Geplaatst:

Misschien even je Flash player updaten/opnieuw installeren. Ook even op spyware/virussen scannen. En je downloadsnelheid testen via Speedtest. Als dit allemaal gedaan is nog eens posten :D

Geplaatst:

Géén hulp meer? :N

>>> Door Thundercover: Een beetje geduld wordt hier wel op prijs gesteld. We kunnen echt niet garanderen dat iedereen elke 24 uur online is. Bovendien helpt ongeduld ook niet echt als je geholpen wilt worden. ;)<<<

Geplaatst:

Welke webbrowser gebruik je? Probeer eens een andere browser (Internet Explorer, Firefox, Google Chrome, ...).

Geplaatst:

Ik gebruik Firefox, maar heb standaart ook Internet Explorer. Met die heb ik het ook geprobeerd, maar zelfde verhaal. :schater:

Geplaatst:

Flash instellingen kunnen uitmaken. Het geheugenopslag voor flash moet minstens 3 kb voor youtube zijn.

Ik heb zelf een computer die ook heel langzaam buffert. dit komt niet door het internet / flash player of de videokaart maar de cpu. die is gewoon te sloom..

Op die computer die zo sloom is met youtube bufferen heb ik alle addons uitgezet zodat hij het daarna wel normaal af kon spelen..

Geplaatst:
Kan wel, maar eerst dat YouTube het prima, maar opeens NU niet!? :N

Ik had dat eerst ook, maar dat kwam omdat er meerdere apparaten op het draadloze netwerk bezig waren. Gebruik je kabel of draadloos? Als ik de laptop gebruik met draadloos, en de PS3 staat aan en nog een laptop, dan is deze ook niet vooruit te branden met bufferen. Dus als je draadloos hebt, controleer of er niet iets anders ook draadloos bezig is, want die kun je dan beter afsluiten.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...