kvbmaster Geplaatst: 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2009 Ik had een image gemaakt van mijn gta 4 dvd's voor als die kapot zouden gaan maar een grapjas heeft die images gekopieerd en doorgegeven. kan dit invloed hebben op de multiplayer? hij heeft mijn serial code niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
blokzeil1 Geplaatst: 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2009 nee hoor zonder serial kan hij niks op multy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 5 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2009 Nee. Als hij die serial heeft ingevoerd, zelfs dan heeft het geen effect op jouw multiplayer. Als hij dan met die serial kan spelen, wat ik betwijfel, moet hij zich aanmelden met een GfwL account. Die moet uniek zijn. Verder kan hij niet eens in Single Player zonder serial. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kvbmaster Geplaatst: 6 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2009 oke bedankt hoef ik daar dus niet bang voor te zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rdewit Geplaatst: 9 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2009 Nee. Als hij die serial heeft ingevoerd, zelfs dan heeft het geen effect op jouw multiplayer. Als hij dan met die serial kan spelen, wat ik betwijfel, moet hij zich aanmelden met een GfwL account. Die moet uniek zijn. Verder kan hij niet eens in Single Player zonder serial. Jawel hoor, gewoon een offline acount aanmaken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 9 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 oktober 2009 ja, maar dan zal hij die anti piraterij maatregelen krijgen omdat hij geen serial heeft ingevoerd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.