Jump to content

Achievement wil maar niet lukken...


Simoniem

Recommended Posts

Ik probeer de laatste tijd m'n gamerscore wat te verhogen en ik zit een beetje vast met 'Chain Reaction'

Ik krijg het maar niet voor elkaar om 10 auto's op te blazen. Ik heb echt van alles geprobeerd: Een file gemaakt (Star Junction en snelweg), parkeerplaats weggevaagd, motorshop geterroriseerd, op de brug een hel creeren, de benzinepomp de lucht in maar nergens krijg ik de achievement.

Ik heb net bij de benzinepomp 15 auto's neergezet en binnen 10 seconden (heb het zelfs getimed...) de hele zooi de lucht in geblazen. Daarna was er alleen maar autowrakken, vuur en lijken (stonden wat stumpers tussen) maar ik krijg die verrekte achievement maar niet...

Ik ben het overigens wel op het eerste eiland aan het doen, mijn Live-account had nog nooit GTA gedaan (m'n andere offline profiel die heeft hem wel, ook de achievement)

Enige hulp zou fijn zijn?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben het overigens wel op het eerste eiland aan het doen, mijn Live-account had nog nooit GTA gedaan (m'n andere offline profiel die heeft hem wel, ook de achievement)
Had je de verhaallijn al af? Zo ja: dan kan dat kloppen; je moet dan helaas een nieuwe savegame starten... :Y

Goed gelezen :N Dit is m'n online account, maar het blijkt dat mensen je niet als friend willen toevoegen als je een lage gamerscore hebt, dus daarom ben ik aan het achievement hunten.

Heb het nog een paar keer geprobeerd maar toen ik zelf de lucht in vloog, had ik het een beetje gehad. Misschien probeer ik het morgen nog eens, heb het nu zo'n 500 keer geprobeerd.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben het overigens wel op het eerste eiland aan het doen, mijn Live-account had nog nooit GTA gedaan (m'n andere offline profiel die heeft hem wel, ook de achievement)
Had je de verhaallijn al af? Zo ja: dan kan dat kloppen; je moet dan helaas een nieuwe savegame starten... :Y

Goed gelezen :N Dit is m'n online account, maar het blijkt dat mensen je niet als friend willen toevoegen als je een lage gamerscore hebt, dus daarom ben ik aan het achievement hunten.

Heb het nog een paar keer geprobeerd maar toen ik zelf de lucht in vloog, had ik het een beetje gehad. Misschien probeer ik het morgen nog eens, heb het nu zo'n 500 keer geprobeerd.

Het is toch nutteloos als je het 500 keer ofzo gaat doen??? :? Als het na 10 keer NOG niet werkt dan zou ik gewoon een andere trophy/achievement halen...

Link to comment
Delen op andere websites

Is het nog een oude savegame of een recente?

En is het dezelfde savegame als die waarmee je de archievement haalde bij die andere account?

Zo ja, Dan moet je een nieuwe savegame maken want dan kan je die niet meer halen. :N

Link to comment
Delen op andere websites

je moet ff kijken tussen je archievements of hij er niet al staat.

ik had dat met roll over,ik bleef het maar proberen,op het vliegveld het makkelijkst,dus ik werd continu lek geschoten door de politie,keek ik later,bleek ik hem al te hebben gehaald,maar gaf hij geen melding...

greets :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Is het nog een oude savegame of een recente?

En is het dezelfde savegame als die waarmee je de archievement haalde bij die andere account?

Zo ja, Dan moet je een nieuwe savegame maken want dan kan je die niet meer halen. :N

Het is een nieuwe savegame, ik heb hem Donderdag gemaakt, toen had ik Live gekocht.

Ik heb het gisteravond voor de allerlaatste keer geprobeerd en ik ben er zeker van... Hij is gebugged bij mij. Ik had 12 auto's neergezet bij elkaar, allemaal beschoten zodat ze zwarte rook kregen (een paar kogels meer en boem) Ik had een busje in het midden geparkeerd zodat ik de explosie precies in het midden kon krijgen. Met 1 RPG schot knalde alle 12 autos uit elkaar en ik kreeg de achievement niet...

Dus ik laat hem liggen, ik raak er alleen maar geirriteerd van :7 En het is nog tijdverspillend ook nog

Link to comment
Delen op andere websites

Ik probeer het ook al een half jaar, ik heb ik ook alles geprobeerd.

In een auto winkel alle auto's op een hoopje gooien + motor erbij en dan boem. Maar bij mij gebeurd er ook vrij weinig. Wat ik dus denk is: Je mag geen cheats gebruiken om die achievement te halen :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik probeer het ook al een half jaar, ik heb ik ook alles geprobeerd.

In een auto winkel alle auto's op een hoopje gooien + motor erbij en dan boem. Maar bij mij gebeurd er ook vrij weinig. Wat ik dus denk is: Je mag geen cheats gebruiken om die achievement te halen :7

Zou kunnen, maar andere achievements haal ik ook met cheats, om zo snel mogelijk klaar te zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik probeer het ook al een half jaar, ik heb ik ook alles geprobeerd.

In een auto winkel alle auto's op een hoopje gooien + motor erbij en dan boem. Maar bij mij gebeurd er ook vrij weinig. Wat ik dus denk is: Je mag geen cheats gebruiken om die achievement te halen :7

Zou kunnen, maar andere achievements haal ik ook met cheats, om zo snel mogelijk klaar te zijn.

Ja, maar sommige achievements worden waarschijnlijk geblocked zonder dat daar melding van word gemaakt. Net zoals de achievement "Finish him". Nou ik heb wel 20 x mensen vermoord met zon special move, en nog steeds geen achievement :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...