Jump to content

Achievement wil maar niet lukken...


Simoniem

Recommended Posts

Ik probeer het ook al een half jaar, ik heb ik ook alles geprobeerd.

In een auto winkel alle auto's op een hoopje gooien + motor erbij en dan boem. Maar bij mij gebeurd er ook vrij weinig. Wat ik dus denk is: Je mag geen cheats gebruiken om die achievement te halen :7

Maar er is geen enkele cheat die die archievement blokeert. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik even iets mag zeggen: bij mij lukken heel VEEL trophy's weer niet... Da's erger dan 1 trophy/achievement... :7

ja, jonge dat komt omdat je cheats gebruikt tijdens spel dan lukt het natuurlijk niet dan worden je trophy"s geblokeert! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik even iets mag zeggen: bij mij lukken heel VEEL trophy's weer niet... Da's erger dan 1 trophy/achievement... :7

ja, jonge dat komt omdat je cheats gebruikt tijdens spel dan lukt het natuurlijk niet dan worden je trophy"s geblokeert! :)

Niet waar.

Een paar Trophy's worden dan geblokeert! :Y

Hier is een lijst:

http://nl.wikigta.org/wiki/Cheats_%28GTA_IV%29

Link to comment
Delen op andere websites

Vraagje aan de Achievement Hunter:

Als je GTA4 start, en je loopt je savehouse uit, cheat je dan een aantal wapen of iets dergelijk (levens, armor...)? Ik had namelijk precies hetzelfde als jij. Ik heb vele manieren geprobeerd (vele Youtube filmpjes) maar niks hielp. Totdat ik GTA4 een keer opstartte ZONDER ziek veel te cheaten.

Ik ging naar helitours voor een chopper (zonder cheats dus) en een aantal bazooka kogels had ik al (zonder cheats dus). Voor de rest volgde ik deze video, en ik had 'em in 1 keer:

Bewerkt: door lexus123
Link to comment
Delen op andere websites

@hierboven: Ik heb hem op een veel makkelijkere manier gehaaldt:

Gan naar een tankstation steel 10 auto's en parkeer deze zo dicht mogelijk tegen de pomp schiet op de pomp of leg een granaat tussen de auto's en dan zou je de archievement moeten gehaaldt hebben. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij klopt het inderdaad ook dat je voor deze achievment niet mag cheaten, ik zelf zit er ook al een tijdje vast mee. En heb vanuit vrienden op Xlive ook meegekregen dat je niet mag cheaten om deze te halen. Zo heb ik zelf ook al de moterwinkel geprobeerd, de gevangenis. Maar ook mij lukt het niet, en ook ik heb een save met cheats. Wellicht kun je het overnieuw proberen op een niewe save?

Link to comment
Delen op andere websites

Deze achievement wordt niet geblockt als je cheat(al hoewel ik het zeer frapant vond toen het opeens wel werkte zonder dat ik cheatte). Nieuwe save hoeft niet, hoefde bij mij ook niet ^_^

@EOTR:

Je kan het op vele manieren doen, maar ik geef hem een oplossing voor het feit dat het bij hem op geen enkele manier werkt en het waarschijnlijk door cheats komt.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb die archievement in 1 keer gedaan:

- pak een autobus en rijd op een brug en zet de bus zodanig dat er niet meer kan passeren

- steel de auto's van de bestuurders en zet de dicht bij de bus

- gooi een stuk of 5 granaten of gebruik een RPG

- en dan zal de archievement lukken

als je het niet begrijpt kijk je anders even naar deze link:

Link to comment
Delen op andere websites

Mij lukte het ook niet, dus heb ik het gisteren als volgt gedaan:

Ik heb 10 motoren gejat en deze keurig naast elkaar voor m'n savehouse in Alderney[/font] gezet (zodat ik ook zeker wist dat ze zouden blijven staan) Vervolgens vanaf Applewhite Street [/font](het viaduct) een paar RPG-raketten afgevuurd. Appeltje eitje :tu: en die paar passerende auto's? Bijkomende schade ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...