fantasy Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 (bewerkt) ik weet niet of mun pc gta sa wel aan kan :lol: ik heb namelijk een: pentium 3 866 mgh 512 mb ram 20 gig harde schijf ati radeon9250 -- 128 mb en ik weet ben de zoveelste maar weet een van jullie het toch nog willen jullie dat als nog ff zeggen :rolleyes: alvast bedankt. :rolleyes: p.s. en heb je perse een dvd-rom speler nodig?? Bewerkt: 10 juni 2005 door fantasy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blaatschaap Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Ik heb me twijfels erover. Als hij het überhaupt doet, zal het waarschijnlijk niet 100% juist functioneren. Ik zou eerst een nieuwe computer kopen, want de kans dat GTA SA het daadwerkelijk goed doet, is niet zoveel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Je kloksnelheid is te weinig. Ik denk niet dat hij goed zal draaien, als hij überhaupt draait .. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
fantasy Geplaatst: 10 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 oke dank jullie wel was al van plan om een laptop te kopen maar het was gewoon voor de zekerheid. nogmaals bedankt :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Drhank Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Jawel.. hij draait, alles op z'n laagst (graphics) en hij zal opzich net daaien. Ik heb een, Pentium 2, 433MHz, 600MB Ram, Geforce 2 MX-400 en daarbij draait 'ie net niet op zn laagst (op sommige plekken wel, maar vaak veel schokken). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
fantasy Geplaatst: 11 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 (bewerkt) Jawel.. hij draait, alles op z'n laagst (graphics) en hij zal opzich net daaien.Ik heb een, Pentium 2, 433MHz, 600MB Ram, Geforce 2 MX-400 en daarbij draait 'ie net niet op zn laagst (op sommige plekken wel, maar vaak veel schokken). en schok ie vaak of af en toe :unsure: ( is namelij wel handig om te weten ) Bewerkt: 11 juni 2005 door fantasy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.