Little Jacob Geplaatst: 5 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2009 Hi, Ik ben opnieuw begonnen met het uitspelen van de storyline zonder cheats. Heb wel een aantal cleo mods zoals save anywhere en model changer. Nu ben ik net in SF en begin ik bij de missies bij CJ's garage. Maar dan moet ik dus ergens heen rijden maar op de radar staat niet aangegeven waar (op de map ook niet) eerst dacht ik dat dit alleen bij een missie was maar het is ook bij de tweede. Iemand fixes? Thanks Reageren
Doggi Geplaatst: 5 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2009 Hi,Ik ben opnieuw begonnen met het uitspelen van de storyline zonder cheats. Heb wel een aantal cleo mods zoals save anywhere en model changer. Nu ben ik net in SF en begin ik bij de missies bij CJ's garage. Maar dan moet ik dus ergens heen rijden maar op de radar staat niet aangegeven waar (op de map ook niet) eerst dacht ik dat dit alleen bij een missie was maar het is ook bij de tweede. Iemand fixes? Thanks De cleo mods eruit halen Reageren
Little Jacob Geplaatst: 5 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2009 Thanks voor reactie - Werkt helaas niet. Alle CLEO's eruit gegooit en nog steeds geen blips. Ik denk dat ik dan maar een andere (schone) kopie op me pc zet om hem daar op te draaien. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 5 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2009 Thanks voor reactie - Werkt helaas niet. Alle CLEO's eruit gegooit en nog steeds geen blips. Ik denk dat ik dan maar een andere (schone) kopie op me pc zet om hem daar op te draaien. Zou het niet kunnen dat je bij 'Options' de blips hebt uitgezet? Reageren
Little Jacob Geplaatst: 6 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 oktober 2009 Nee daar staat alles op on en de radar staat gewoon op Map's en Blips of iets dergelijks. Reageren
Doggi Geplaatst: 6 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2009 Dan zou ik misschien je San Andreas deinstaleren. Reageren
guib Geplaatst: 10 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2009 ik weet wat je moet doen: start eerst je savegame druk dan op esc, dan ga je naar map en druk je op spatie, dat kan je dat precies instellen, het hoeft trouwens niet perse spatie te zijn, meschien heb jij andere toetsen in gesteld. Reageren
Doggi Geplaatst: 11 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2009 (bewerkt) ik weet wat je moet doen: start eerst je savegame druk dan op esc, dan ga je naar map en druk je op spatie, dat kan je dat precies instellen, het hoeft trouwens niet perse spatie te zijn, meschien heb jij andere toetsen in gesteld. Nee daar staat alles op on en de radar staat gewoon op Map's en Blips of iets dergelijks. Bewerkt: 11 oktober 2009 door boostboy Reageren
guib Geplaatst: 11 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2009 Tja, dan weet ik het ook niet meer. Reageren
Little Jacob Geplaatst: 12 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 oktober 2009 Thanks allemaal voor jullie reactie's en hulp. Heb nu een savegame ge-download van de site en ik speel nu de storyline verder van waar ik gebleven was. Maar nu wel met blips. (wat mij betreft kan hier een slotje op ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.