Jump to content

Geen blips meer


Little Jacob

Recommended Posts

Hi,

Ik ben opnieuw begonnen met het uitspelen van de storyline zonder cheats. Heb wel een aantal cleo mods zoals save anywhere en model changer. Nu ben ik net in SF en begin ik bij de missies bij CJ's garage. Maar dan moet ik dus ergens heen rijden maar op de radar staat niet aangegeven waar (op de map ook niet)

eerst dacht ik dat dit alleen bij een missie was maar het is ook bij de tweede. Iemand fixes?

Thanks :D

Link to comment
Delen op andere websites

Hi,

Ik ben opnieuw begonnen met het uitspelen van de storyline zonder cheats. Heb wel een aantal cleo mods zoals save anywhere en model changer. Nu ben ik net in SF en begin ik bij de missies bij CJ's garage. Maar dan moet ik dus ergens heen rijden maar op de radar staat niet aangegeven waar (op de map ook niet)

eerst dacht ik dat dit alleen bij een missie was maar het is ook bij de tweede. Iemand fixes?

Thanks :D

De cleo mods eruit halen

Link to comment
Delen op andere websites

Thanks voor reactie :tu:

- Werkt helaas niet. Alle CLEO's eruit gegooit en nog steeds geen blips. Ik denk dat ik dan maar een andere (schone) kopie op me pc zet om hem daar op te draaien.

Zou het niet kunnen dat je bij 'Options' de blips hebt uitgezet? :)

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet wat je moet doen: start eerst je savegame druk dan op esc, dan ga je naar map en druk je op spatie, dat kan je dat precies instellen, het hoeft trouwens niet perse spatie te zijn, meschien heb jij andere toetsen in gesteld.

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet wat je moet doen: start eerst je savegame druk dan op esc, dan ga je naar map en druk je op spatie, dat kan je dat precies instellen, het hoeft trouwens niet perse spatie te zijn, meschien heb jij andere toetsen in gesteld.
Nee daar staat alles op on en de radar staat gewoon op Map's en Blips of iets dergelijks.
Bewerkt: door boostboy
Link to comment
Delen op andere websites

Thanks allemaal voor jullie reactie's en hulp. Heb nu een savegame ge-download van de site en ik speel nu de storyline verder van waar ik gebleven was. Maar nu wel met blips. :tu:

(wat mij betreft kan hier een slotje op :cab: )

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...