jordib12 Geplaatst: 10 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2009 frans is klote idd, maar theorie bouw veiligheid ook enorm moeilijk! Reageren
CrackerzElite Geplaatst: 10 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2009 Rofl zeg.. Wees blij dat je niet in mijn plaats was toen ik hier met een minimale kennis van het frans naar school moest. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 10 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2009 (bewerkt) Gisteren had ik Mens en Natuur proefwerk... Het proefwerk daarvoor was slecht gegaan... (ik had een 7.1) En gisteren had ik dus weer zo'n proefwerk, maar daar weet ik de score nog niet van... Bewerkt: 10 oktober 2009 door Grand Theft Auto TOM Reageren
Metal-Bullets Geplaatst: 10 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2009 Het proefwerk Scheikunde die ik in de 3e van de TL heb gemaakt . (Ik zit nu op HAVO) Reageren
wesley123 Geplaatst: 10 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2009 Gisteren had ik Mens en Natuur proefwerk... Het proefwerk daarvoor was slecht gegaan... (ik had een 7.1) En gisteren had ik dus weer zo'n proefwerk, maar daar weet ik de score nog niet van... gozer, krijg je billekoek van je pa bij zulke cijfers? ik ben daar zelf blij mee Reageren
dynastus Geplaatst: 11 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2009 frans is klote idd, maar theorie bouw veiligheid ook enorm moeilijk! Frans is klote?Klote is Frans... Reageren
Mevin Geplaatst: 11 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2009 Frans en wiskunde. Frans tsja het is gewoon een rotvak en wiskunde, ik maak altijd te veel slordigheidsfoutjes, jammer dat ik die foutjes nooit herken als ik ze nalees... Reageren
m-3 Geplaatst: 11 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2009 Alle proefwerken zijn kut, heel school is kut . Reageren
j0uk3 Geplaatst: 28 november 2009 Rapport Geplaatst: 28 november 2009 Eén van wiskunde, 5 dagen van tevoren geleerd zat er dus heel goed in, repetitie was veel anders dus een 5 Reageren
Die Hard Geplaatst: 28 november 2009 Rapport Geplaatst: 28 november 2009 Een Frans repetitie. Ik sta daar een onvoldoende voor en we hadden een repetitie. Toen heb ik thuis 1,5 uur zitten leren en toen we op school kwamen bleken we de 2 uur (2x50 min.) voor het lesuur Frans uur uitval te hebben. In die tijd heb ik ook nog geleerd. In totaal heb ik dus rond de 3 uur en 10 minuten zitten leren. Uiteindelijke cijfer: 4.2. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 28 november 2009 Rapport Geplaatst: 28 november 2009 de meeste vinden frans dus kut hehe ik heb nu een nieuwe die we in de repetitie week moetrsen doen van latijn,heb ik een 5.1 voor tgehaald terwijl ik dacht dat ik minstens een 9 had die leraar kijkt veel strenger na dan anderen Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 1 december 2009 Rapport Geplaatst: 1 december 2009 TRMC ( Theorie Mechanica = MT1, MT2, Technisch Tekenen, enz... ) Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 3 december 2009 Rapport Geplaatst: 3 december 2009 Eén van wiskunde, 5 dagen van tevoren geleerd zat er dus heel goed in, repetitie was veel anders dus een 5 Volgende keer dan maar 6 dagen van te voor leren, dan haal je teminste een 6 Voor mij is natuurkunde een heel moeilijk vak, al die rare formules waar je niks van kan snappen.. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 28 december 2009 Rapport Geplaatst: 28 december 2009 Bij bijna alle schriftelijke overhoringen faalde ik bij Frans. Om over proefwerken maar niet te spreken. Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 28 december 2009 Rapport Geplaatst: 28 december 2009 Wiskunde en Biologie ........... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.