MostWantedKid Geplaatst: 21 januari 2010 Rapport Geplaatst: 21 januari 2010 Frans en Levensbeschouwing.. Frans : Moet je alle taalregels uit je hoofd kennen en opschrijven. En je moet twee bladzijdes uit je kop kennen. Levensbeschouwing : Je moet alles weten over een soort geloof en moet ook alle kenmerken weten. <- En dat zijn er nogal wat! Reageren
Royboow Geplaatst: 21 januari 2010 Rapport Geplaatst: 21 januari 2010 Alle wiskunde repetities zijn lastig, vanddag rep. over Pythagoras, begreep er niks van Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 21 januari 2010 Rapport Geplaatst: 21 januari 2010 Elke topo --> altijd een 1. Reageren
Twister24 Geplaatst: 1 februari 2010 Rapport Geplaatst: 1 februari 2010 Frans, frans en nog eens frans! Reageren
kruns Geplaatst: 3 maart 2010 Rapport Geplaatst: 3 maart 2010 Vooral Frans!! Die woorden krijg ik altijd maar niet in mijn kop gestamp! Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 3 maart 2010 Rapport Geplaatst: 3 maart 2010 Frans! kan die taal echt niet in mn kop krijgen! Reageren
Davedavy Geplaatst: 4 maart 2010 Rapport Geplaatst: 4 maart 2010 Frans! kan die taal echt niet in mn kop krijgen! Frans haat ik , duits niet , ik ben spreek limburgs dialect , is niet zo moeilijk voormij , dialect is meer duits... Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 7 maart 2010 Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 Laatst m'n aardrijkskunde proefwerk, volgens mij echt keihard verkloot Reageren
Metal-Bullets Geplaatst: 7 maart 2010 Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 (bewerkt) Duits van een week geleden, wat een moeilijk proefwerk zeg:-( Deze week een toets van Duits, daar ga ik eens flink voor leren Bewerkt: 7 maart 2010 door Metal-Bullets Reageren
Flokkert Geplaatst: 21 maart 2010 Rapport Geplaatst: 21 maart 2010 frans, ergste taal die er is Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 21 maart 2010 Rapport Geplaatst: 21 maart 2010 Geschiedenis. Niet zozeer dat vaak, maar als ik vrijdag het proefwerk heb moet ik maandag al beginnen met leren Reageren
TZG Geplaatst: 1 april 2010 Rapport Geplaatst: 1 april 2010 Duits, duits, duits!!!! ook echt een verschrikkelijk vak! ik heb liever tot 8e en geen duits dan 7e en wel duits :$ Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 2 april 2010 Rapport Geplaatst: 2 april 2010 Mens en Natuur... Bij ons is het leren anders; woorden typen met betekenis op de computer. Haalde ik meestal een onvoldoende voor, maar ik word steeds beter. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.