Djmaddox Geplaatst: 2 april 2010 Rapport Geplaatst: 2 april 2010 Bio is hier schijtirritant. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 2 april 2010 Rapport Geplaatst: 2 april 2010 Bio is hier schijtirritant. Wij hebben geen bio... Reageren
thomas1010 Geplaatst: 24 mei 2010 Rapport Geplaatst: 24 mei 2010 Frans mijn meest gehate vaak Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 5 juni 2010 Rapport Geplaatst: 5 juni 2010 Frans. Mooie taal, maar ik bak er niks van.. Reageren
EmanuelDemuynck Geplaatst: 22 maart 2011 Rapport Geplaatst: 22 maart 2011 Recht examen zo'n schijt aan, te lastige vragen in middelbaar in het hoger was het vanbuiten blokken en nog steeds saai Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 13 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2011 Bio Ik val bij de helft in slaap... Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 13 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2011 HTML, zoveel shit en pas na een uur kan je uitvoeren.. :S Reageren
Flixiee Geplaatst: 13 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2011 Filosofie, al die vragen zijn vaag, en de docent legt ook niet goed uit, en verteld al helemaal niet wat er in de toets komt. Reageren
Gast Geplaatst: 23 november 2011 Rapport Geplaatst: 23 november 2011 SO Nederlands. De klas was nogal druk en lerares was kwaad weggelopen en we moesten de bijbel leren. (Heb geeneens een bijbel thuis) Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 25 november 2011 Rapport Geplaatst: 25 november 2011 SO Nederlands. De klas was nogal druk en lerares was kwaad weggelopen en we moesten de bijbel leren. (Heb geeneens een bijbel thuis) Misschien een domme vraag, maar waarom moest je de bijbel leren? Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 25 november 2011 Rapport Geplaatst: 25 november 2011 Scheikunde , een docent die niet uitlegt en 100 keer stopt in de les en wil ik ook nog niets uit leggen als je het vraagt. Hij is nog vrij jong er ontbreekt daardoor ook ervaring toevallig maandag nog een Scheikunde proefwerk geen zin . Reageren
Visser23 Geplaatst: 25 november 2011 Rapport Geplaatst: 25 november 2011 Scheikunde , een docent die niet uitlegt en 100 keer stopt in de les en wil ik ook nog niets uit leggen als je het vraagt. Hij is nog vrij jong er ontbreekt daardoor ook ervaring toevallig maandag nog een Scheikunde proefwerk geen zin . Als je hulp nodig hebt, kan je altijd vragen Reageren
BoerTijger Geplaatst: 25 november 2011 Rapport Geplaatst: 25 november 2011 Filosofie, al die vragen zijn vaag, en de docent legt ook niet goed uit, en verteld al helemaal niet wat er in de toets komt. Dus, volgens jou moet de leraar altijd vertellen wat er precies in de toets komt? Zo word het een beetje een eitje voor de leerling. Ik vond Natuurkunde deze week wel vervelend, wel een 6,3 gehaald. Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 26 november 2011 Rapport Geplaatst: 26 november 2011 Gisteren was geschiedenis wel lastig, cijfer weet ik nog niet. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 27 november 2011 Rapport Geplaatst: 27 november 2011 Economie, tot nu toe namelijk de PTA's (slechts 2, maar dan nog) verneukt. En waarom? Omdat ik één berekening fout maak, waardoor de hele opgave fout is, wat me veel punten kost. Sta nu een 5,5, en als ik een 6 wil halen, moet ik een 7 voor de volgende PTA halen (a.s. woensdag). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.