Jump to content

vies probleem

Recommended Posts

Geplaatst:

ok. ik maak me pc kast dus ff open om een beetje te kijken.

zit er op de onderkant in mijn kast een soort van gele vloeistof dat is opgedroogd. ik kijk op me fan in me case daar zit dat gele spul ook op en ook op mijn videokaart. ik ging het ruiken en het rook een beejte gemisch en mijn vinger begon te jeuken toen ik het aanraakte.

ik ben bang dat mijn pc hierdoor kapot kan gaan.

ik heb de cpu cooler er al vanaf gehaald en het is geen koelpasta.

weet iemand hoe dit komt of heeft iemand anders dit ook?

graag snel antwoord

Geplaatst:
ok. ik maak me pc kast dus ff open om een beetje te kijken.

zit er op de onderkant in mijn kast een soort van gele vloeistof dat is opgedroogd. ik kijk op me fan in me case daar zit dat gele spul ook op en ook op mijn videokaart. ik ging het ruiken en het rook een beejte gemisch en mijn vinger begon te jeuken toen ik het aanraakte.

ik ben bang dat mijn pc hierdoor kapot kan gaan.

ik heb de cpu cooler er al vanaf gehaald en het is geen koelpasta.

weet iemand hoe dit komt of heeft iemand anders dit ook?

graag snel antwoord

Kijk een goed rond op je moederbord. Waarschijnlijk is er een condensator gesprongen. Daar komt meestal ook een soort van pus uit :puh:

Geplaatst:

als het langere tijd op je huid blijft wel ja, maar voor een paar minuutjes, nee dan nog niet denk ik.

Geplaatst:
ik heb t al wel na 10 minutjes afgewassen

Ik hoop niet dat je dat op deze mannier hebt gedaan:

:7

Hij bedoelde z'n handen, denk ik. :puh:

Geplaatst:

Maar kan je computer nog wel aan? Als het een gesprongen condensator is dan lijkt het me stuch dat je computer nog aankan.

Geplaatst:
Maar kan je computer nog wel aan? Als het een gesprongen condensator is dan lijkt het me stuch dat je computer nog aankan.

Hij kan dan nog gewoon aan ja, ligt er maar net aan welke condensator het is.

Geplaatst:

Hij kan dan nog gewoon aan ja, ligt er maar net aan welke condensator het is.

Dan zou ik even op je moederbord kijken of er een condensator geknapt is. Je kan in ieder geval wel je pc opstarten dus waarschijnlijk is die condensator niet zo heel erg van belang, maar ik zal maar wel uitkijken voor dat spul. straks vreet het je hele kast op :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...