Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

oke ik ben justin staat in me naam :duh: maar ik wil leren modden in gta niet dat ik ze zelf maak maar hoe ik ze van internet in gta san krijg WIE KAN ME HELPEN :schater::schater::tu::tu::eten::7^_^:duh::Y:schater::schater: LOL HELP

Geplaatst:

HUMMM.... daar heb ik veel aan geen grapjes maar echt veel maar hoe kan je dit doen als je niet goed ben met computer ! :duh: en bedankt Mrkookie thanks :tu::7^_^

Geplaatst:

Als aanvulling en wellicht ook als verbetering (die link van MrKookie is misschien sneller, maar geeft vaak fouten) heb ik nog een link naar deze tutorial. Daar wordt iedere vorm van modificaties uitgelegd.

Gewoon goed doorlezen, mocht je nog vragen hebben na het gelezen te hebben, of in ieder geval geprobeerd te lezen te hebben: schroom dan niet om ze te stellen. We zijn bereid je te helpen, maar probeer het in ieder geval te lezen. Het is echt niet zo moeilijk als het lijkt, je moet er alleen even doorheen bijten :)

Geplaatst:
:D oke ik heb alles doorgelezen en ik begrijp het niks vliegt in brand crasht of geen stroom oke maar dat straks ook niet me geheugen vol zit hoeveel K neemt modden in ?
Geplaatst: (bewerkt)

Modden neemt niet meer geheugen in, je stroom valt niet uit, je huis vliegt niet in de brand, de wereld draait niet om en de Chinezen blijven nog steeds geel.

'T komt er bij modden op neer dat je een bestand vervangt door het originele, waardoor je iets pimpt of anders maakt. Maar het is precies hetzelfde zoals bij alles wat je op de computer doet ^_^

Bewerkt: door Beagle
Geplaatst:

chineesen waren tog blauw XD

maar oke :puh: maar ik wil die ene vliegtuig waarin je auto's kunt zeten en over vliegen

weten jullie waar die staat ? op welke site ? :duh: en iedereen geef zo veel mogelijke site's

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...