Jump to content
Joriz

Nieuwe Ballad of Gay Tony trailer morgen online!


gallery_1_5_44538.jpg
Rockstar Games heeft aan ons bevestigd dat morgen avond om 7 uur de tweede lange trailer van Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony uit zal komen. De trailer zal dan natuurlijk weer op GTAGames.nl te zijn bekijken. Verdere details over de nieuwe trailer zijn op dit moment helaas nog niet bekend.
The Ballad Of Gay Tony is te verkrijgen via Xbox Live voor € 19,90 of 1600 MS points. Maar de game is ook samen met de eerder uitgebrachte ‘The Lost And Damned’ in de winkel te koop voor €44,99, onder de naam ‘Episodes Of Liberty City’. Je hebt daarvoor geen Xbox Live nodig, geen hard drive, geen internet connection en zelfs geen GTAIV. Beide zijn verkrijgbaar vanaf 29 oktober.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Nee dat is niet schandalig. Als jij de kans had als groot bedrijf wat bijna failliet is, en Microsoft vraagt voor een exclusive content. Wat zeg jij dan? Dat je het zo zielig voor de andere gamers vindt :7 ?en dat je dan misschien failliet gaat. Misschien was Ms ook hun enigste hoop.

Dat wist ik niet. Dat kan dus een goede en begrijpelijke reden zijn. Aan de andere kant, Ms is ook Game for Windows dan zou het dus ook voor de pc uit kunnen komen. Dat levert lijkt mij, nog meer geld op.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

waar blijft die trailer dan keek gister avond al stond hij er ook nog niet en nu 7:45 nog steeds niet.

hij komt vanavond om 19:00 op internet, staat duidelijk in het eerste bericht :Y

de eerste trailer was ook om 19:00 online :tu:

ik kan niet wachten tot het de 29ste is :D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Hij word zometeen gepost, binnen 5 min whoeeee :D!

EDIT: Staat erop

http://www.rockstargames.com/newswire/2009...lways_a_girl%22

EDIT2: Niet veel nieuws gezien, behalve een missie waar iemand neergeschoten word in een vliegtuig en dat je daar in moet gaan.

Bewerkt: door igi0n

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dingen die me in de trailer opvielen;

- APC tank in actie

- Nieuwe helicopters die een APC tank dragen, met een mooie skyline op de achtergrond

- Eindelijk wat voice-acting van Luis, veel was daar nog niet over

- Combinatie van stunten van een schans (volgens mij op een flatgebouw) en bungeejumpen

- Dansen in de club

- Wat, al bekende, cutscènes van TLAD, met nog wat extra materiaal

- Actie waarin Luis in een vliegtuig springt (zullen er vliegtuigen komen? in iedergeval een missie)

- Nieuwe wapens in actie

- In het begin een klein stukje van het interieur van de disco (al bekend van Tony's trailer)

- Wat meer voice-acting van andere characteurs, zoals Yusuf en de gast met de gitaar

Dit was het tot nu toe. :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...