Jump to content

Bowling


reinbertio

Recommended Posts

Hoi

Ik snap echt niks van die bowlingcontrols voor de pc.

ik kies mijn positie uit met <--> en dan zou ik iets met de muis moeten doen. Naar achteren en dan naar voren, maar dan gebeurt er dus helemaal niks. Moet ik nog een knop indrukken of doe ik iets anders verkeerd? Ligt het aan mijn muis?

Link to comment
Delen op andere websites

je moet de beweiging echt goed doen, eerst linker klikken en je staat in de positie, dan kan je gooien door de beweging die je zelf zei. In gta4 is het(zoals veel dingen) enorm waardeloos gedaan, dus als het niet super werkt hoef je niet te schrikken.

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet eerst 2 stappen naar links doen en om het beste te scoren moet je heel langzaam de muis van achter en dan weer naar voor bewegen. De bal rolt dan in een rechte lijn en meestal heb je een strike ;)

Je kunt ook hier eens kijken en dan moet je beginnen met lezen vanaf "De Achievement of Trophy Gobble Gobble"

Bewerkt: door Jarno91
Link to comment
Delen op andere websites

Ik KAN het niet meer halen... :N Ik heb de verhaallijn al uitgespeeld en ik wil die dan ook niet helemaal opnieuw doen dus...

Ik heb mijn verhaallijn ook al uitgespeeld en ik heb die Achievement toch gehaalt,

kan dat dan niet op PS3 of heb jij het volledig fout :7 ?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik KAN het niet meer halen... :N Ik heb de verhaallijn al uitgespeeld en ik wil die dan ook niet helemaal opnieuw doen dus...

Meen je dat echt of wil je me gewoon effe laten schrikken?

--

Ik kon jou niet zo goed geloven dus ik heb het maar eens getest ( ik wilde die trophy toch al eens halen maar het lukte me nooit)

Het was een avondje knokken maar eindelijk heb ik em hoor :Y

>>> Door Hanneswasco: Berichten samengevoegd, gelieve in het vervolg de Bewerk-knop te gebruiken.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...