j0uk3 Geplaatst: 6 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2009 Hallo, Weet iemand een site waar ik een batterij voor mijn psp kan halen, Die Ik kan switchen tussen normal en pandora? Bol.com heeft geen Het is voor een psp-2000 En hij mag niet duurder zijn dan 20 euro, Inclusief BTW en verzendkosten... Heb geen creditcard dus dat valt al af. Alvast bedankt. En Pandora batterijen zien niet illegaal
KillerZero86 Geplaatst: 6 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2009 Pandora's vallen wel onder warez op dit forum, dus je mag het er op dit forum niet over hebben. Verkooppunten van losse PSP batterijen kan je heel makkelijk vinden op Google, DealExtreme is een erg goedkope met een lange levertijd, maar dat is maar één van de vele verkoop plaatsen.
ChristiaanGTA Geplaatst: 7 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2009 De pandora batterij is gewoon om in de service mode van de psp te komen, niks mis mee. http://www.pspshop.eu/index.php?cPath=73_85 heb zelf de witte versie en die bevalt zeer goed!
KillerZero86 Geplaatst: 7 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2009 De pandora batterij is gewoon om in de service mode van de psp te komen, niks mis mee. Hier kan weer een uren lange discussie over komen, feit blijft dat het op dit forum onder warez valt omdat het vrijwel alleen gebruikt wordt om illegaal back-ups mee te spelen.
Ikkes Geplaatst: 8 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2009 Een Pandora batterij wordt inderdaad gebruikt om in de service mode van de PSP te komen. Aangezien 99% van de doeleinden hiervan te maken hebben met warez hang ik een slot op dit topic. Ik nodig de topicmaker, J0uk3, bij deze echter wel uit om mij een PB te sturen met daarin de reden om een pandorra batterij te gebruiken. Tot die tijd gesloten .
Recommended Posts