Jump to content

Out of Commision


GtAzz

Recommended Posts

Het lukt me maar niet om in de helicopter te geraken bij de laatste missie, de spatie werkt niet bij mij. Hij wisselt de hele tijd van soort beeld maar in de heli kruipen doet hij maar niet. Ik heb al eens alle toetsen die anders met spatie waren veranderd zodat ik alleen nog maar springen spatie was. Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen.

Link to comment
Delen op andere websites

Probeer anders eens je jump button te veranderen.

Dus ipv spatie shift of CTRL of zo.

Misschien dat het dan wel lukt?

Succes iig! :tu:

Hij zegt dat hij dat al gedaan heeft. ;)

Heb je een goede computer met hoge framerate? Want dat is soms de oorzaak, dat je een te hoge framerate hebt. :7 Probeer dan eens de framerate te verlagen met een programma als Fraps (door dit te laten filmen zakt je framerate).

Link to comment
Delen op andere websites

Probeer anders eens je jump button te veranderen.

Dus ipv spatie shift of CTRL of zo.

Misschien dat het dan wel lukt?

Succes iig! :tu:

Hij zegt dat hij dat al gedaan heeft. ;)

Heb je een goede computer met hoge framerate? Want dat is soms de oorzaak, dat je een te hoge framerate hebt. :7 Probeer dan eens de framerate te verlagen met een programma als Fraps (door dit te laten filmen zakt je framerate).

Zou je dat willen uitleggen? Ik heb nu het zelfde probleem en ja ik heb nu een nieuwe snelle pc.

Link to comment
Delen op andere websites

Fraps is een programma waarmee je in games screenshots en video's kan maken (in de gratis versie kan je slechts 30 seconden opnemen, denk ik). Fraps slaat deze video's nogal op hoge kwaliteit op, en dus is er veel kracht voor nodig om dit op te nemen, hierdoor verlaagt je framerate.

Het probleem bij deze missie is bij vele (die goede PC's hebben) dat hun framerate wat te hoog ligt, en ze dus meer zouden moeten op de spatie duwen, doordat het beeld veel sneller ververst. Dit is quasi onmogelijk, en dus moet je je framerate verlagen; en dit kan je heel makkelijk doen door een videootje op te nemen met Fraps. ;)

Als Fraps aanstaat moet je gewoon GTA IV starten, linksboven zal dan normaal in gele cijfers je aantal FPS staan (hoe meer hoe vloeiender, vanaf 30 vind ik dat je een fatsoenlijke framerate hebt). Video's opnemen doe je standaard met F10, dan zullen die gele cijfers rood worden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 3 weken later...

Huh? ik heb het probleem ook, en inderdaad ook een snelle computer. Maar hoe moet je het nu oplossen? door Fraps of door op F9 te drukken?

Door Fraps te installeren, en daarna op F9 (op het moment dat je aan de helikopter hangt) te drukken. Dan zal Fraps beginnen filmen en zakt de framerate, waardoor je in de helikopter kan klimmen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...