peteritalia Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Cesar Vialpando en Life's A Beach lukken totaal niet heb het zeker wel al 10 keer geprobeerd. Heeft iemand tips om wel een hoge score te krijgen want zo als het nu gaat kan ik dus niet verder deze missies moet ik doen. En welke toetsen voor gebruik is aant te raden numpad of wat? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Cesar Vialpando: De standaard controls voor de lowrider zijn: 2, 4, 6 en 8. Links = 4 Rechts = 6 Voorkant = 8 Achterkant = 2 Je moet op de beat bewegen, dus als het pijltje ongeveer in het rondje [die onder in het midden van je beeldscherm staat] moet je op een van de 4 cijfers drukken. Life's A Beach: Deze is makkelijker dan die van Cesar [ik had hier ongeveer 3400pnt mee gehaald].. Nu zijn W, A, S, en D de dansbewegingen W = Pijltje Boven A = Pijltje Links S = Pijltje Onder D = Pijltje Rechts Beweeg op de 'bass' van het ritme. Tip: Je bent geluid nodig.. B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
peteritalia Geplaatst: 10 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Bedankt maar met de missie van Cesar Vialpando heb je tog ook die schuin omhoog of omlaag gaan? hoe doe ik dat dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Bedankt maar met de missie van Cesar Vialpando heb je tog ook die schuin omhoog of omlaag gaan?hoe doe ik dat dan? Oja, vergeten! Als hij linksschuin-omhoog is moet je 4 en 8 tegelijk indrukken. Rechts-schuin-omhoog = 8 + 6 Links-schuin-omhoog = 8 + 4 Rechts-schuin-omlaag = 6 + 2 Links-schuin-omlaag = 4 + 2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CrossY Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 2 Lastigste missies idd (voor mij denk, vooral lowrider) gewoon oefenen, dans is makkelijker, die moet je wel even doen, die andere kun je bewaren tot helemaal het eind van Los Santos, heb ik ook gedaan, toen wou die in 1x Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Boss Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 ik vind het makkelijker als de PS want dan hoef je niet heel die tijd met zo'n knuppel te bewegen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
peteritalia Geplaatst: 11 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 En hoeveel moet je er achter elkaar goed hebben? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
peteritalia Geplaatst: 11 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Yes Cesar Vialpando is eindelijk gelukt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 En hoeveel moet je er achter elkaar goed hebben? Maakt niet uit, zolang je maar op de bounce beweegt. Bij Life's A Beach moet je minstens 2500 punten hebben. Succes.. B) @ Mr Boss: dus..? :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.