Albert03 Geplaatst: 6 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2009 Hallo, Ik had nog een vraagje, bij Las Venturas Airport kun je tickets kopen. Je komt dan in een automatisch onbestuurbaar vliegtuig te zitten. Ik heb nu van een vriend gehoord dat het een AT-400 is, alleen weet ik nu nog steeds niet of je de besturing over kan nemen. Dus mijn vraag is kan ik nu de AR-400 besturen, zo ja hoe? MVG, Albert Reageren
Donald-Duck Geplaatst: 6 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2009 (bewerkt) Je kunt deze wel degelijk besturen. Hij staat in de grote hangar op het vliegveld van Las Venturas. In deze hangar zit een ophoging waardoor je bij de deur kunt die aan de zijkant zit. Anders zit de deur te hoog om normaal in te stappen. Gewoon instappen en vliegen dus. Om het nog wat duidelijker te maken:hier staat de AT-400 in een hangar. Bewerkt: 6 oktober 2009 door Donald-Duck Reageren
Cylas Geplaatst: 6 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2009 (bewerkt) Als je al ver genoeg bent met de verhaal lijn en en op de vliegvelden kan staat er op het vliegveld van LV rechts onder in de hangar een AT-400 Click here to view the SnapMap als je voor die hangar staat gaat er een luik open en volgens mij als je auto er te dicht bij staat is er geen vliegtuig CYLAS PS ooh sorry dat ik ook hetzelfde antwoorde ik was namelijk aan het typen terwijl de vorige poste Bewerkt: 6 oktober 2009 door Cylas Reageren
Albert03 Geplaatst: 6 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 oktober 2009 Oke ik ben nu bij de Hanger aangekomen, alleen staat er niets in?? Ik heb de missie A Home in the Hills als laatste gehaald, ik denk dat ik dan dus ver genoeg in de verhaal lijn zit. Reageren
Cylas Geplaatst: 6 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2009 Oke ik ben nu bij de Hanger aangekomen, alleen staat er niets in??Ik heb de missie A Home in the Hills als laatste gehaald, ik denk dat ik dan dus ver genoeg in de verhaal lijn zit. Misschien heb je je auto binnen dit : Click here to view the SnapMap gebied staan. als ik daar mijn auto heb staan staat er ook geen vliegtuig. zet je auto achter de containers Reageren
Albert03 Geplaatst: 6 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 oktober 2009 Oke ik ben nu bij de Hanger aangekomen, alleen staat er niets in??Ik heb de missie A Home in the Hills als laatste gehaald, ik denk dat ik dan dus ver genoeg in de verhaal lijn zit. Misschien heb je je auto binnen dit : Click here to view the SnapMap gebied staan. als ik daar mijn auto heb staan staat er ook geen vliegtuig. zet je auto achter de containers Ja ik heb het nog een keer geprobeerd, en mijn auto een flink stuk verderop gezet. Alleen de Hanger blijft leeg. Reageren
Cylas Geplaatst: 6 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2009 Vreemd op welk Platform speel je CYLAS Reageren
Donald-Duck Geplaatst: 6 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2009 Het is gewoon toeval of er een in de loods staat. Ga een beetje verder rondschieten en kom even later terug, grote kans dat er dan wel een staat . Reageren
Cylas Geplaatst: 6 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2009 Misschien toch nog niet ver genoeg in STORIE CYLAS Reageren
Albert03 Geplaatst: 6 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 oktober 2009 Het is gewoon toeval of er een in de loods staat. Ga een beetje verder rondschieten en kom even later terug, grote kans dat er dan wel een staat . Ok bedankt ik zal nog laten weten of het gelukt is. Reageren
.Timothy Geplaatst: 6 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2009 Zoals je kan zien op WikiGTA is dit voertuig missie-onafhankelijk (oranje bolletje). Zelf raad ik je ook aan om even later terug te komen (tijdje rondrijden kan voldoende zijn, hoeft dus niet te lang te duren). Reageren
Albert03 Geplaatst: 6 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 oktober 2009 Ik ben zojuist nog effen gaan kijken en toen stond hij er! Alleen met naar buiten rijden botste ik ergens tegen aan en toen was ik dood Bedank voor de hulp. Reageren
Donald-Duck Geplaatst: 6 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2009 De draai naar buiten krijg je niet door met de pijltjes toetsten de sturen. Gebruik hiervoor Q en E. In vliegtuigen kun je hiermee scherper sturen. Ook in de lucht. Reageren
Albert03 Geplaatst: 6 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 oktober 2009 De draai naar buiten krijg je niet door met de pijltjes toetsten de sturen. Gebruik hiervoor Q en E. In vliegtuigen kun je hiermee scherper sturen. Ook in de lucht. Cool dat wist ik niet , het werk zelfs met de andere vliegtuigen. Weet je misschien ook of er een knop is waarmee het landingsgestel ingeklapt kan worden, of kan dat niet? Reageren
Doggi Geplaatst: 6 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2009 De draai naar buiten krijg je niet door met de pijltjes toetsten de sturen. Gebruik hiervoor Q en E. In vliegtuigen kun je hiermee scherper sturen. Ook in de lucht. Cool dat wist ik niet , het werk zelfs met de andere vliegtuigen. Weet je misschien ook of er een knop is waarmee het landingsgestel ingeklapt kan worden, of kan dat niet? Dat kan wel,ik geloof dat het Caps,h of + was Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.